Kot so pojasnili na Petrolu, je nova aplikacija v pretežni meri plod notranjega razvoja in temelji na globokem razumevanju potreb Petrolovih kupcev, s ciljem ponuditi boljšo uporabniško izkušnjo. Mobilno plačevanje prakticirajo že od leta 2017 dalje, v vseh teh letih pa se je priljubljenost aplikacije med uporabniki in tudi digitalna plačila le še povečevala.
"Plačevanje z aplikacijo je v vseh teh letih postalo vse bolj priljubljeno, kar potrjujejo podatki o rasti transakcij – od 74.000 v letu 2018 do 892.000 v letu 2023," pojasnjuje Jože Smolič, član uprave, odgovoren za prodajo pri Petrolu.
Pri slovenskem podjetju pojasnjuje, da je bil namen prenove izboljšati uporabniško izkušnjo, pri čemer je aplikacija Petrol GO zdaj enostavnejša in preglednejša za uporabo. "Poskušali smo v največji meri upoštevati želje uporabnikov in jim ponuditi še možnosti dodatnih funkcionalnosti, ki smo jih zaznali skozi njihova sporočila. Hkrati pa smo si zadali izziv, kako v prihodnje v aplikacijo vključiti dodatne storitve, ne da bi pri tem izgubili enostavnost uporabe ter preglednost. Vse to z namenom, da bo nakupovanje na naših prodajnih mestih za uporabnike še bolj enostavno in hitrejše," pojasnjujeta Andreja Lukež, vodja kanala mobilnih aplikacij, in Maruša Vindiš, vodja projekta prenove.
Uporabna tudi v tujini
Aplikacijo je že doslej bila v uporabi tudi na Hrvaškem, z lansiranjem Petrol GO pa so prvič omogočili funkcijo “Naroči in prevzemi”, ki uporabnikom omogoča, da lahko naročijo hrano in izdelke vnaprej ter jih prevzamejo ob naslednjem obisku najbližjega prodajnega mesta.
Njihova vizija je še širitev na preostale trge, kjer že poslujejo. S širitvijo funkcionalnosti izven meja Slovenije imajo uporabniki možnost uporabe aplikacije za plačilo ter zbiranja in koriščenja ugodnosti, glede na trg oz. državo, v kateri so v danem trenutku.
Aplikacija ne prinaša le izboljšav obstoječih funkcij, ampak uvaja tudi nove, kot je enoten vstopni zaslon s centralnim gumbom "Skeniraj in plačaj", ki uporabnikom omogoča hitro plačevanje goriva, kave Na poti in pranje avtomobila. Po novem aplikacija samodejno zazna, katero storitev želi uporabnik plačati.
Z novim iskalnikom, ki so ga poimenovali "Naroči in prevzemi", uporabnik enostavneje in hitreje išče med kategorijami izdelkov, ki so na voljo na prodajnih mestih Petrola. V rubriki “Nakupuj na spletu” pa lahko uporabniki na enem mestu izvedo še več o ponudbi Petrola, aktualnih akcijah v spletni trgovini eShop ter poiščejo informacije o prihajajočih koncertih in dogodkih.
Aplikacijo pa lahko za plačevanje storitev uporabljajo tudi poslovni uporabniki, ki poslujejo s Petrolom. Z dodajanjem svoje Petrol poslovne plačilne kartice v aplikacijo lahko opravljajo digitalna plačila, pri čemer pa se jim dokumentacija shranjuje v zgodovini transakcij.
Razvoj aplikacije še ni zaključen, z novimi funkcijami jo bodo nadgradili še v tem letu.
"Želimo ponuditi enostavno mobilno aplikacijo, ki bo hkrati prva vstopna točka, na katero bodo stranke pomislile, ko bodo želele s Petrolom poslovati digitalno - bodisi opraviti plačilo goriva kar iz udobja avtomobila, poiskati lokacijo najbližjega prodajnega mesta, izvesti naročilo izbranega izdelka z dostavo na izbrano prodajno mesto bodisi preveriti račun Petrol elektrike," pravi Andreja Lukež, vodja kanala mobilnih aplikacij.