Močan, dinamičen in brezkompromisen - to je koncept 308 RC Z - najnovejši Peugeotov vidik uživanja v vožnji. Francoski proizvajalec bo v Frankfurtu na svoj razstavni prostor obiskovalce privabljal z zanimivimi CC-rešitvami svojih kompaktnih modelov; Peugeot je za to izbral model 308.
Zanimiva študija z nekaterimi izrazito športnimi detajli ponuja upanje, da se bo kmalu znašla na
prometnicah. Poleg že znane podobe pozornost vzbujajo veliki loki blatnikov, 19-palčna platišča,
svetila na zadku (LED) in na sredino nameščeni dvojni zaključek izpušnega sistema.
Notranjost ni tako izvirna kot zunanjost. Privlačnost so zagotovili z uporabo materialov, kot
so aluminij, krom in usnje, s katerim so obložili športne sedeže. Izpostavimo še analogno uro,
postavljeno na sredino osrednje plošče, kjer lepo sovpada z režami za prezračevanje na levi in
desni.
Pripravljen na dirkaške izzive
|
Občinstvo v Frankfurtu bo imelo kaj videti! @ Peugeot |
To ne bi bilo mogoče brez motorja, ki je 1,6-litrski turbobencinski in je skupen proizvod koncernov BMW in PSA. Največja moč, ki jo razvije motor, je spoštljivih 160 kW/218 KM ob 280 Nm najvišjega navora. Moč se na prednji kolesi prenaša ob pomoči šeststopenjskega menjalnika. Pospešek do 100 km/h je sedem sekund, najvišja hitrost pa 235 km/h, pri čemer avtomobil ni niti najmanj požrešen. Povprečna poraba na 100 prevoženih kilometrov je 6,7 litra.
Vozilo je bilo v osnovi namenjeno uživanju v vožnji, zaradi česar je karoserija visoka le 1,32 metra, medtem ko je zadnja klop predvsem za okras.