Peugeot trdi, da še vedno obstaja prostor za D limuzine in karavane ter da bodo še dolgo obstajali kupci, ki prezirajo suve.
Drzni dizajn in vsebino limuzine, ki jo je predstavil pred nekaj meseci, skuša sedaj Peugeot prenesti še na karavansko različico, tako da bi lahko z njo brez težav konkuriral premijskim tekmecem. Ali jim bo uspelo, bo zelo pomembno, saj naj bi delež karavanov v skupni prodaji znašal več kot 65 odstotkov.
Če je prednji že del znan od petvratne limuzine oziroma fastbacka, pa ima karavan seveda svoje posebnosti. Kolikor je bilo mogoče, so ohranili naklon zadnjega dela strehe, ki ga zaključuje poševen D stebriček in povezava luči prek celotnega zadnjega dela.
Peugeot 508 SW je v primerjavi s svojim predhodnikom kar pet centimetrov krajši in šest centimetrov nižji, tudi prtljažnik je z osnovnimi 530 litri za 30 litrov bolj butičen. A pri velikih potrebah 508 SW naj ne bi razočaral, saj s poveznjenimi zadnjimi sedali prostor narase do 1.780 litrov, kar je enako kot pri VW passatu in več kot pri opel insigniji sports tourerju.
Karavan se ponaša z občutno več prostora za glave na zadnji klopi v primerjavi z limuzino, ohranja pa tista fantastična vrata brez okvirjev.
Kokpit je napreden, z nizko postavljenim majhnim volanom, sedmimi gumbi na osrednji konzoli in zaslonom na dotik, ki je na dosegu roke. Že vstopna oprema bo bogata, raznolikost materialov bo poudarjala premium občutek. Tudi 508 SW bo imel opcijo nočnega vida in kopice ostalih asistenčnih sistemov. Pri GT različici bo spremenljivo nastavljanje blažilnikov serijsko.
Prodaja lepega francoskega karavana se bo pričela na začetku leta 2019, poganjali pa jih bodo motorji euro 6.2, kar ustreza standardu za leto 2020. Dva bosta turbobencinarja prostornine 1,6 litra, pri dizlih pa bo izbira med 1,5 in 2,0 litri prostornine. Napovedujejo tudi plug-in hibrida.
dezurni@zurnal24.si