V ta namen so najavili dve različni platformi, eno povsem novo, na kateri bodo izdelovali električne avtomobile in že znano EMP2 platformo, na kateri bodo nastajali tudi priključni hibridi. Prvi iz nove generacije baterijskih avtomobilov bodo na prodaj od leta 2019 dalje.
Konstrukcijska osnova CMP (Common Modular Platform) je namenjena mestnim malčkom, petvratnim limuzinam s srednjim nivojem opreme ter kompaktnim športnim terenskim vozilom. Z električno izvedenko e-CMP, ki jo sofinancirata PSA in kitajski partner DFM, bodo ponudili novo generacijo vozil na električni pogon z avtonomijo do 450 kilometrov in rešitvami za izjemno hitro polnjenje, ki bo omogočilo do 12 kilometrov avtonomije na minuto polnjenja. Do leta 2021 bodo začeli tržiti štiri električne modele, prvega že leta 2019.
Priključni hibridi do 60 kilometrov daleč na elektriko
Konstrukcijska osnova EMP2 (Efficient Modular Platform) je namenjena kompaktnim in premium modelom. Lansirana je bila leta 2013, ko je Citroën predstavil aktualno generacijo enoprostorca C4 Picasso, Peugeot pa model 308. Od leta 2019 dalje bodo na njen proizvajali prve polnilne hibridne bencinske pogonske sklope, in sicer SUV (športno terenska vozila) in CUV (kompaktna mestna terenska vozila) z električnim štirikolesnim pogonom. Omogočali bodo 60 km avtonomije v načinu za električni pogon, Francozi pa izpostavljajo manjšo porabo v mestu (40 % nižja poraba v primerjavi z modelom z notranjim zgorevanjem). Za zagotovitev bolj enostavne rabe bodo polnilni hibridni pogonski sklopi na voljo s sistemom za polnjenje v 4 urah in z dodatno funkcijo za hitrejše polnjenje akumulatorske baterije v manj kot 2 urah.
Od leta 2019 do 2021 bodo postopoma lansirali sedem polnilnih hidridnih vozil.