Skupaj je bilo v prvem polletju letošnjega leta registriranih 41.415 vozil oziroma 4,8% več kot v enakem obdobju lanskega leta, pri slovenskem Peugeotu in Citroënu pa ocenjujejo, da je trg zaradi kratkotrajnih registracij pri nas močno prenapihnjen, vsaj za 30 odstotkov. Znamka Peugeot je v tem obdobju zabeležila 5,9 % tržnega deleža, kar v absolutnih številkah pomeni 2.438 vozil oz. za 132 vozil več kot v istem obdobju lanskega leta. Citroën je zasedel 7.mesto s 5,4 % (v 2017: 5,3%) tržnim deležem. To pomeni, da je pri Citroenu bila rast prodaje višja ( 6,6% ) kot pa na celotnem slovenskem tržišču, saj je le-ta porastel za 4,8%. Prodaja je bila tako pri Citroenu višja za 139 vozil.
Peugeot bo do konca letošnjega leta na slovensko tržišče lansirala dve veliki novosti, in sicer novi peugeot 508 in rifter, ki bo zamenjal partnerja. Ob bok limuzinski različici 508 se bo ob prehodu iz starega v novo leto postavila še karavanska različica, 508 SW. PPri Citroënu bo glavna novost novi berlingo.
Iz skupina PSA še sporočajo, da so od majske proizvodnje naprej pričeli s proizvodnjo vozil z motorjem EURO 6.2 in tako poskrbela za brezskrben prehod motorjev iz emisijskega standarda EURO 6.1 v EURO 6.2. Z letošnjim septembrom bo za nova vozila v EU stopil v veljavo novi cikel merjenja po protokolu World wide Light vehicles Test Procedure – WLTP, ki bo omogočil bolj realistične meritve CO2 emisij in porabe pri avtomobilih kot v testnih laboratoriji. Zaradi novega cikla merjenja po protokolu WLTP zagotavljajo, da pri Peugeotu in Citroënu ne bo prišlo do zamude pri dobavi novih avtomobilov, kakor tudi ne težav pri pridobivanju homologacij.