Po uvedbi prvega digitalnega ambasadorja za Peugeot 2008, s katerim je znamka v Sloveniji dosegla 30-odstotno povečanje prodajnih priložnosti ter 28-odstotno povečanje pripravljenih ponudb za to vozilo, sedaj predstavlja novega digitalnega ambasadorja za model 3008. Prepričani so, da novi digitalni ambasador obeta še boljšo uporabniško izkušnjo in še večjo odzivnost v pred-nakupnem procesu klepet z njim pa je omogočen 24/7 na naslovu https://aichatbot3008.peugeot-slo.si/.
Pri Peugeotu pravijo, da digitalni ambasador 3008 prinaša bolj prefinjeno komunikacijo. Vse interakcije so zasnovane tako, da še bolj olajšajo pred nakupno raziskovanje, svetovanje in informiranje uporabnikov na način, ki jim najbolj ustreza.
Digitalni ambasadorji delujejo na osnovi umetne inteligence in po prepričanju znamke skrbijo za izboljšanje uporabniške izkušnje. "Z digitalnim ambasadorjem za 2008 smo že dokazali, da je ta tehnologija prava pot za prihodnost. Zdaj s še večjim navdušenjem predstavljamo digitalnega ambasadorja za model 3008, ki prinaša bolj poglobljeno, personalizirano in tekočo interakcijo, prilagojeno našim zahtevnejšim strankam," pravi Adam Kavšek, direktor P Automobil Importa.
"Z našim novim orodjem za peugeot 3008 želimo še bolj olajšati pred nakupne procese in kupcem omogočiti, da na enostaven in interaktiven način pridobijo vse potrebne informacije, ki jih potrebujejo za svoje odločitve," je ob lansiranju novega digitalnega ambasadorja zaključil Kavšek.
Digitalni ambasador za Peugeot 3008 je bil tako kot njegov predhodnik razvit v sodelovanju s strokovnjaki za pogovorno umetno inteligenco laboratorija Retoba.