Nova plast substrata in posebne barve
Konvencionalne metode poslikave odtisa vzorcev ali besed na pnevmatike zahtevajo uporabo velikih količin bele gume, s čimer zagotovijo, da barva ostane na pnevmatiki, hkrati pa zadrži togost. To po drugi strani poveča težo, s tem pa porabo goriva. Nova tehnologija uporablja na novo razvito črnilo, ki se nanaša v različnih plasteh, zaščita pred poškodbami pa je s tem še boljša.
Guma, ki ima stik s podlago, ostaja črna, poslikava pa se nanaša na stranski del plašča, ki nima stika s podlago. Nova tehnika dodatno ne vpliva na težo pnevmatike in porabo goriva, omogoča pa veliko bolj kreativno zasnovo pnevmatike.
Prilagojena željam kupcev
Pri Bridgestonu trenutno preizkušajo vse možne vidike, pozitivne in negativne, ki bi jih prinesla taka pnevmatika, ki sledi individualizaciji vozil, saj ta postajajo vse bolj prilagojena željam kupcev. Tako bi lahko kupci svoje želje uresničevali tudi, ko gre za poslikavo pnevmatik. Na samo pnevmatiko bi lahko odtisnili želeno barvo in tudi fotografije, tehnologija poslikave pa bi omogočala, da si v primeru, da si premislijo, videz poslikave tudi spremenijo.
120
ogledov
Pnevmatike bodo barvne
Pnevmatike ne bodo nikoli več enake. Zakaj črna, če pa so lahko barve pnevmatik tudi bolj slikovite. Bridgestone razvija novo tehniko, ki bo omogočala poslikave pnevmatik z različnimi barvami in slikami.