O obliki sicer še najmanj vemo, saj so se pri Škodi, tako kot že pri nekaterih modelih pred tem, odločili, da bodo octavio najprej pokazali v maskirni preobleki, ki uspešno skriva podrobnosti. A verjamemo lahko uradnim navedkom, ki pravijo, da nova maska in žarometi zagotavljajo vizualne poudarke, da strešni nosilci na octavii combi poudarijo razpotegnjeno silhueto, do 19-palčna kolesa pa ji omogočijo močan nastop. Sprednje in zadnje luči so urejene v tehnologiji led, v najbolje opremljenih različicah octavie bodo na voljo tudi matrični led žarometi, opremljene pa bodo tudi z dinamičnimi smerniki in razsvetljavo za pozdrav vozniku.
Octavia, ki se kot kombilimuzina pohvali s količnikom zračnega upora 0,24, kot kombi pa z 0,26, je zrasla za 15 milimetrov v širino in 19 oziroma 22 milimetrov v dolžino, kar je pripomoglo k 78 milimetrom prostora za noge potnikov zadaj. Prtljažnik je v kombilimuzini narasel na osnovnih 600, v kombiju pa 640 litrov. V prenovljeni notranjosti so med drugim na voljo tudi ergonomski sedeži z masažno funkcijo in zračenjem, prav tako pa tudi triconska klimatska naprava.
Veliko novosti
Octavia je postala tudi prva škoda z možnostjo projekcijskega zaslona, ki pomembne podatke projicira neposredno na vetrobransko steklo, infozabavnemu sistemu pa so dodali prece novih uporabnih funkcij. Izboljšan je tudi virtualni cockpit s štirimi različnimi prikazi, ki sodeluje z večfunkcijskim volanskim obročem, na katerem je mogoče izvesti več kot 14 funkcij. Osrednjemu zaslonu so dodali tudi drsne ploščice, ki omogočajo vnašanje ukazov s pomočjo enega ali dveh prstov in smo jih spoznali že v novih volkswagnih golfu in ID.3. Zenim prstom uravnavamo temperaturo v kabini ali glasnost radia, z dvema pa zumiramo navigacijsko napravo, ki se zrcali tudi pred voznikom.
Škoda je octavio izdelovala že v preteklosti. Šlo je za majhen družinski avtomobil, ki so ga leta 1959 predstavili kot naslednika modela škoda 440/445. Limuzinske različice so izdelovali do leta 1964, ko jih je nasledila škoda MB1000/1100 z motorjem v zadku. Leta 1961 so predstavili tudi kombijevsko različico, ki je v proizvodnji ostala do leta 1971.
Večji je tudi nabor varnostnih sistemov, ki jih je nekaj v Škodah prvič na voljo. Zakđšni so asistent za izogibanje oviram, kik v primeru nevarnosti trka v pešca, kolesarja ali drugi avto vozniku pomaga pri sukanju volana. Sistem voznika ob izstopanju tudi opozori, če se mu kdo približuje, z zaznavanjem rok na volanu pa sistem ugotovi, če se ga voznik ne dotika in je mogoče z njim kaj narobe. V tem primeru sistem ustavi avtomobil.
Tudi priključni hibridi
Pod motornim pokrovom bodo na voljo turbobencinski in turbodizelski motorji z močmi med 91 in 147 kilovati, ki jih poznamo iz drugih koncernskih modelov in bodo lahko opremljeni tudi z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. Na voljo bodo tudi pogon na plin CNG in priključno-hibridna pogona z močmi 150 ali 180 kilovatov. Poleg ročnih bo na voljo tudi menjalnik DSG z električnim izbiranjem voznih programov "shift-by-wire", možen bo tudi štirikolesni pogon, omisliti pa si bo mogoče tudi dinamično vzmetenje DCC.
Ne veste, kje najti žensko za eno noč? Pridite >>> www.Bredhot.Com