Gašper Oletič oziroma Gapi je del scene, ki se udeležuje prestižnih druženj s športnimi oziroma eksotičnimi avtomobili in na to temo pripravlja videovsebino, ki jo objavlja na društvenih omrežjih, kar je v zadnjih časih precej popularno. A za razliko od številnih, ki to počnejo, se je Gapiju uspelo povezati z večjimi imeni avtomobilske scene na tem področju.
Pred kratkim se je v Portorožu ustavila karavana na reliju OneLife, ki je v slovenskem obalnem letovišču pritegnila množico radovednežev. Med udeleženci karavane je najbolj izstopala Kinsey Wolanski, dekle znane YouTube zvezde Vitalija Zdoroveckega, ki je poskrbela za škandal v finalu nogometne Lige prvakov, ko je pomanjkljivo oblečena prekinila finale Lige prvakov ter bila po mnenju mnogih najzanimivejših del tekme.
"Vitalija sem spoznal preko enega izmed organizatorjev Onelife Rallyja, s katerim sva dobra prijatelja in me je tudi povabil na dogodek. Dogovorjeno je bilo, da naju predstavi za intervju za moj Youtube kanal," je za zurnal24.si povedal Gapi, ki se je z Youtubarjem spoznal in peljal delo poti proti Splitu.
"Tretji dan je bil vmesni postanek tudi na dirkališču Grobnik na Hrvaškem. Preden se je šlo na stezo, sem pogovarjal z Vitalijem in njegovo ekipo. Povabil me je, če se grem z njim zapeljati nekaj krogov v audiju RS7, ki so ga predelali pri AK Tuningu, za večjo moč in boljši zvok. Avto je imel švedske registrske oznake, narejene po meri, na katerih je bil napis VITALY," pravi sogovornik, ki je vseeno dejal, da športni avtomobili niso na prvem mestu v življenju zvezde Youtuba.
Govorila sta tudi o tem, kako je ob pomoči dekleta izpeljal dogodek na finalu Lige prvakov: »Pred finalom je zasledil, da polminutni oglas za finale Lige prvakov stane štiri milijone dolarjev. In ker zagovarja moto, da je treba narediti stvari, ki se jih najbolj bojimo, je bil takoj za, poleg tega pa si je zagotovil še brezplačno reklamo. Ker ima sam prepoved vstopa na vse večje stadione po svetu, se je pogovoril z dekletom Kinsey, ki se je strinjala, da bi tokrat takšno vragolijo naredila ona.« Sledilo je ogromno priprav. Nato je zadnji dan spremenil še videz, malo so ga postarali, dodali brado, temne kontaktne leče in očala. Gapi dodaja, da je njegovi punci nato uspel tek čez igrišče, medtem, ko je sam nekje v ozadju stadiona gledal tekmo. »Na Instagramu je praktično čez noč dobila tri milijone sledilcev. Poleg vsega je naredila ogromno reklamo za Vitalija, saj je imela telo popisno z njegovim napisom,« je še povedal Gapiju in mu izdal tudi svoj moto, ki ga uporablja pri potegavščinah: »v življenju je treba narediti stvari, ki se jih bojimo najbolj."
Gapi se je bolj kot znanemu Youtubarju posvetil Onelife rallyju za katerega pravi, da je zares poseben, saj ima slovenske korenine. Letos je reli potekal že tretjič. »Če primerjam Onelife rally in Gumball, sem pri prvem opazil večjo povezanost med udeleženci. Počutil sem se, kot da smo vsi ena velika družina. Tudi organizacija je posebna, imel pa sem občutek, da je dogodek spremljalo več ljudi kot na Gumballu. Zagotovo tudi na račun Vitalija,« pravi Gapi, ki nam je skušal pojasniti, zakaj je balkanska trasa tako priljubljena med ljubitelji eksotičnih avtomobilov in tovrstnih relijev. Letos so bili poleg Onelife rallya in Gumballa pri nas še številni drugi svetovno znani reliju, kot so Streetgasm, Eagl run, Drive Deluxe, Gang on the road ... Pri nas so ustavili tudi člani Ferrari kluba Avstrija s kar 58 ferrariji, ki so spali v petzvedičnem hotelu v središču Ljubljane, ki je po besedah sogovornika ob hotelu Kempinski v Portorožu najbolj pogosto prenočišče ob takih dogodkih pri nas.
»Sam sem opazil, da je taka priljubljenost predvsem zaradi dobrih cest in morja, eden glavnih razlogov pa je tudi policija, saj ni večjih težav z njimi. Tudi kazni niso visoke v primerjavi z bolj severnimi in zahodnimi Evropskimi državami. Podpiram take dogodke, saj poskrbijo za promocijo Slovenije in Hrvaške, zato se sem tudi večkrat vračajo na dopust,« zaključuje Gapi.