Britanski proizvajalec vozil Jaguar že od konca lanskega leta polni naslovnice. Popolnoma je ustavil proizvodnjo svojih modelov, zato je njegova prodaja v primerjavi z lanskim letom padla za neverjetnih 97,5 %. Tradicionalna britanska znamka vse stavi na eno samo karto – nov električni model, ki je bil do zdaj predstavljen le kot koncept type 00 in je v javnosti dvignil veliko prahu.
Enako velja za spremembo podobe znamke. Pri Jaguarju bi radi preteklost pustili za seboj. Odpovedali so se motorjem z notranjim zgorevanjem in celo spremenil logotip. V novem ne boste več našli plemenite mačke. Trženjski strokovnjaki so to označili za popolno katastrofo.
"Predstavljajte si, da oglašujete Snickers s sliko ananasa. Vaši možgani tega preprosto ne bi sprejeli. Blagovne znamke se preoblikujejo skozi to, kar počnejo in kako jih dojema njihovo občinstvo, ne le skozi preoblikovanje," je dejal Lee Rolston, direktor agencije JKR. Satoru Wakeshima, solastnik agencije CBX, pravi, da sta nova podoba, logotip in kampanja Copy videti kot oglas za programsko opremo za grafično oblikovanje ali črnilo za tiskalnik, pomešano z znanstveno fantastiko iz devetdesetih let.
V vse skupaj pa se je zdaj vmešal še ameriški predsednik Donald Trump, ki je Jaguar Land Rover (JLR) napadel kmalu po tem, ko je podjetje imenovalo novega generalnega direktorja. Trump je na družbenih omrežjih dejal, da je JLR v "popolnem kaosu" in da je njegov šef podjetje zapustil osramočen. Predsednik je njihovo nedavno trženjsko kampanjo označil tudi za "neumno" in "popolno katastrofo." Še posebej ga je zmotil oglas s transspolnimi osebami.
Iz Jaguar Land Roverja so pred tem sporočili, da bo PB Balaji, finančni direktor matične družbe Tata Motors, novembra prevzel mesto glavnega izvršnega direktorja. Postal bo prvi indijski izvršni direktor JLR. Šef JLR Adrian Mardell, ki je prejšnji teden po 35 letih v podjetju napovedal upokojitev, je vodil sporne poteze za opustitev ikoničnega logotipa mačke Jaguarja in osredotočenost na proizvodnjo električnih avtomobilov.
Iz Jaguarja so sporočili, da upokojitev nekdanjega šefa nima nobene zveze z ogorčenjem nad preobrazbo podjetja in da je bila načrtovana že dolgo časa. In kdo bi kupil novega električnega Jaguarja? Kljub polemikam je koncept type 00 po svetovni turneji pritegnil ogromno pozornosti, znamka pa je registrirala že več kot 32.000 zainteresiranih kupcev. Navsezadnje morda ne gre za "samomor". Štirivratni koncept GT, ki je bližje serijski različici kot type 00, bo predstavljen pozneje letos. Po Jaguarjevih besedah bo novi električni GT najambicioznejši model v zgodovini podjetja.
In tako so retardirani woke fukiči ubili legendarno znamko. Ogabno.
Na medmrežju se širi oglas kjer Trump stoji pred rusko Lado. S komentarjem naredimo Ameriko znova veliko..
Zdej ga pa ne bom kupu, oglas je res blesav.