V Ženevi sicer ne bo nobene vizualne revolucije, le rahle spremembe prednjega dela, zadnjega odbijača in svetil bodo pričale o začetku druge polovice življenskega ciklusa sedanje, pete generacije. V svojih najbogatejših izvedbah bo kot prvi med tovrstnimi malčki na voljo z glavnimi LED -žarometi, kar bo ponoči puščalo prav poseben pečat.
Tudi notranjost pridobiva na kakovosti, po zgledu golfa je dobil trikraki volan, spremenjena je grafika merilnikov in dodane so nekatere nove funkcije na osrednji konzoli, med drugim sta novost pet- oziroma šestinpolpalčna zaslona na dotik, pri parkiranju lahko odslej pomaga kamera.
Radarski tempomat in city AEB
Veliko rivalko ford fiesto polo dohiteva in prehiteva tudi s številnimi novimi asistenčnimi sistemi. Polo bo imel namreč kot prvi v razredu opcijo radarskega tempomata, opcijski pa bo tudi sistem za zaviranje v sili pri nižjih hitrostih (city AEB). Tu sta še nadzor nad delovanjem avtomobila in preprečevanje naleta v primeru nesreče, ko sistem samodejno zavre avtomobil. Polo ima po novem po želji nastavljivo podvozje.
Največ novosti pa je pod pokrovom pri tri- in štirivaljnih motorjih, ki izpolnjujejo standard euro 6. 1,0-lirski trivaljnik TSI ima različici s 44 kilovati (kW) (60 KM) ali 55 kW (75 KM). 1,2-litrski štirivaljnik pa je na voljo s 66 kW (90 KM) ali 82 kW (110 KM). 1,4-litrski TSI ima po zgledu golfa tehnologijo izklapljanja dveh valjev ACT, le da je tu še močnejši pri 110 kW (150 KM). Tudi GTI, ki naj bi prišel prihodnje leto, bo močnejši. Dizla bosta odslej le še dva 1,4-litrska s 55 kW (75 KM) in 66 kW (90 KM).
Novi polo bo predvidoma pri nas v pozni pomladi.