V ponedeljek se pričnejo pripravljalna dela za obnovo predora Golovec, ki bodo potekala pod prometom, vendar le po dveh pasovih v vsako smer vožnje, so povedali na tiskovni konferenci Darsa. 12. junija sledi popolna zapora zahodne predorske cevi, ki bo trajala predvidoma do 16. avgusta, in preusmeritev celotnega prometa skozi drugo cev po sistemu pasov 2+1. To pomeni, da bosta med obnovo zjutraj vzpostavljena dva pasova v smeri od juga proti severu in en pas v nasprotni smeri, popoldne pa obratno. Med zaporo zahodne cevi bo promet po sosednji cevi dovoljen samo za vozila do 3,5 tone največje dovoljene mase oziroma t. i. vinjetna vozila. Tovornjaki torej skozi zaporo ne bodo smeli peljati!
Obnova bo potekala 24 ur na dan in vse dni v tednu, obljublja Dars, s sprotnim prilagajanjem delovne zapore prometnim tokovom pa nameravajo poskrbeti, da bodo dela predstavljala čim manjšo motnjo v pretočnosti na ljubljanskem obroču. V smer povečanega prometa bosta tako vedno odprta dva pasova, v nasprotni smeri pa en sam.
Glede na spremljanje prometnih tokov je prav poletni čas najbolj ugoden za tako obsežno obnovo, pravijo na Darsu. Povprečni promet v jutranji konici je namreč v poletnih mesecih skozi predor za okoli 12 odstotkov manjši kot ostali del leta.
Obnovo bo izvedlo podjetje Kolektor CPG, ki je bilo izbrano na javnem razpisu. Vrednost pogodbenih del znaša nekaj več kot 8,5 milijona evrov (brez DDV).
Predor Golovec, ki je bil odprt leta 1999, po več kot dveh desetletjih uporabe že kaže znake poškodb, ki so potrebne sanacije. Ker gre za enega od prometno najbolj obremenjenih predorov, kjer se tako lokalni kot tranzitni tovorni promet vsako leto povečujeta, bo Dars obnovo izkoristil tudi za nadgradnjo varnostnih sistemov v predoru.
Posledica prenove bodo poleg večje varnosti in pretočnosti tudi nižji stroški vzdrževanja predora v prihodnje, obljublja upravitelj. Po končani prenovi zahodne smeri se bodo lotili še menjave razsvetljave v bližnjem predoru Strmec, a bo tam prenova potekala ponoči in naj ne bi bistveno ovirala prometa.
Obnova vzhodne cevi pride na vrsto prihodnje leto, prav tako v obdobju poletnih mesecev, ko je na vzhodni ljubljanski obvoznici najmanj prometa.
Stara praksa. Zakompliciraj, če se da.
pizda ste talenti...2 mesca je bilo vse zaprto zaradi corone, vi boste pa spet zapiral ko bo največ prometa na cestah...kreteni...razen če je zamudil tisti ki je delal razpis...potem ja pa on debil, ker ga ni naredil po hitrem postopku!