Po združitvi koncernov PSA in FCA je postalo spet aktualno vprašanje, kaj bo z znamko Lancia. Spomnimo se, da je nekdanji vrhovni šef FCA Sergio Marchionne leta 2014 eno najbolj starih in slavnih italijanskih znamk avtomobilov sklenil žrtvovati, da bi lahko na drugi strani ohranil pri življenju Alfo Romeo.
Ljubitelji Lancie, ki je vedno slovela kot ena najbolj tehnično naprednih, športnih in premijskih italijanskih znamk, in ki še danes nosi rekord po osvojenih reli prvenstvih, mu tega niso nikoli odpustili. Kot se niso strinjali z idejami, da so zadnja leta pred zatonom oznako Lancie lepili kar na velike Chryslerjeve modele.
A čeprav jo je Marchionne odpisal, se Lancia pravzaprav nikoli ni povsem poslovila, saj je v prodaji vse do danes ostal mali mestni model lancia ypsilon. Čeprav izvira že iz leta 2012 in je bližnji sorodnik fiata 500, je po priljubljenosti s prodajnimi številkami pred časom celo zasenčil celotno paleto Alfa Romeo. In to kljub temu, da ypsilon že tri leta ponujajo le še na italijanskem trgu. Izdelujejo jim ga Poljaki.
Znamko Lancia je leta 1906 v Torinu ustanovil Vincenzo Lancia. Znamka je vedno slovela po inovativnosti: kot prva je uvedla "monocoque" karoserijo z neodvisnim vpetjem vzmeti, kasneje petstopenjski menjalnik ... Izdelovala je tako velike udobne limuzine kot šporne avte. Imela je lastno ekipo v formuli 1, v svetovnem reli prvenstvu pa je kraljevala konec 70. in v 80 letih z modeloma stratos in delta integrale. Od leta 1969 je del Fiata.
Kot zdaj poročajo mediji, bo Lancia imela mesto v novem avtomobilskem koncernu Stellantis in sicer kot članica premijske skupine znamk. V njej bosta še znamki Alfa Romeo in DS, divizijo pa vodil Luca Napolitano, dosedanji šef Fiata za Evropo in Bližnji vzhod.
Ali bo to pomenilo povratek Lancie na stara pota, pa je veliko prezgodaj trditi. Gotovo pa ima koncern Stellantis s potrebnimi platformami in tehnologijo vse potrebno, da lahko Lancia v novi eri električnih vozil najde svoje mesto.