Prenovljena ibiza se z vse množičnejšo konkurenco spopada z bolj zašiljenimi linijami in nekaj nove vsebine, obenem pa s serijskim ESC, s čimer meri na mlade voznike.
Uporabna odlagališča
Testni model z opremo FR bi moral biti všeč fantom, ki iščejo popopran dizajn. To pomeni dvojno izpušno cev, dnevne LED-žaromete in posebne odbijače, dober varnostni pripomoček pa so meglenke, ki svetijo v ovinek. Vse to je dovolj, da se bodo za ibizo spet obračale glave. V notranjosti svežino dodajajo usnjeni dodatki in dobri športni sedeži, še največja pridobitev pa je predal pred sovoznikom, ki meri 10,7 litra in je pet litrov večji kot prej. K uporabnosti pripomore 292-litrski prtljažni prostor. Vse skupaj nadgrajuje kakovostna izdelava, ki obljublja dolgo služenje.
Poudarek na dinamiki
Ob poplavi poceni majhnih avtomobilov 13.685 evrov ni malo. Ko bo imela multifunkcijski sistem z navigacijo, bo še konkurenčnejša.
Plusi: Videz, živahen motor, odlagalne površine, menjalnik, sedeži, lega na cesti.
Minusi: Malo prostora na zadnji klopi, pomanjkanje sodobnih sistemov.
Podatki o vozilu: (Seat ibiza 1.2 TSI, 77 kW FR)
Motor: 1.197 cm3, bencinski, 77 kW, 106 KM pri 5.000 vrt.
Navor: 175 Nm med 1.550 in 4.100 vrtljaji
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 124 g CO2/km
Zmogljivosti: 190 km/h, 9,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 9.490/13.685 evrov (osnovni/testni)