XL1 koncept je plug-in hibridno vozilo, za pogon pa je zadolžena kombinacija dvovaljnega 0,8-litrskega TDI dizelskega motorja z močjo 35 kW/48KM in elektromotorja z močjo 20 kW/27KM.
Baterije so litij-ionske, menjalnik je sedemstopenjski z dvojno sklopko, ima pa vgrajen tudi sistem za regeneracijo zavorne sile. Po tovarniških podatkih je poraba v povprečju 0,9 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov, v zrak pa izpusti vsega 24 gramov CO2 na kilometer. Možna je tudi vožnja zgolj na električni pogon in to do 35 kilometrov, skupna avtonomija pa je okoli 545 kilometrov. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 160 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa je 11,9 sekunde.
Vozilo tehta le 795 kilogramov, posebnost pa je tudi odlična aerodinamika (koeficient upora je 0,186). Vrata se odpirajo navzgor, od modernih dodatkov so tu še LED-žarometi, pnevmatike Michelin z nižjim trenjem (spredaj 115/80 R 15 in 145/55 R 16 zadaj), klasična zunanja ogledala pa so nadomestile kamere.