Brez dlake na jeziku je dejal, da so sedeži v vozilih Tesle Motors navadno s...., ter, da je režim vožnje „ludicrous mode“ farsa. Funkcija „ludicrous“ sicer omogoča bliskovite pospeške.
Neimenovai Porschejev predstavnik je za avtomobilsko revijo Automobile Magazine dejal, da so v serijski mission E vložili neverjetna sredstva in trud. Dejal je, da bo to čistokrvni porsche, pa čeprav bo imel vgrajen električni pogonski sklop. Hkrati bo povsem nekaj drugega, kar ponuja konkurenca.
"Teslin režim ludicrous je farsa. Z dvema pospeškoma izpraznite celotno baterijo. Mission E ne bo tak - do skrajnega roba zmogljivosti ga boste lahko priganjali večkrat, baterija se ne bo pregrevala, prav tako ne nadzorni sistem. Tudi sedeži bodo taki, kot morajo biti in ne navadno s....., kot v vozilih Tesle Motors."
Kaj bo z dosegom?
Če gre verjeti zadnjim informacijam, potem bo serijski porsche mission E ponudil vrsto tehnologij, ki so jih v Stuttgartu razvili za dirkalni porsche 919 hybrid. Koncept uporablja dva električna motorja s skupno več kot 441 kilovatov moči (600 KM). Pospešek od 0 do 100 km/h je tri sekunde in pol. Porsche bo proizvedel tudi manj zmogljive različice istega vozila, z močjo 294 kilovatov (400 KM) in 368 kilovatov (500 KM).
Tako kot pri vseh ostalih električnih vozilih, je tudi pri Porscheju največja težava doseg. Pri konceptnem vozilu naj bi bil ta okoli 500 kilometrov z enim polnjenjem. Vozilo bo možno polniti tudi brežično. Na hitrih polnilnicah bo možno 80 odstotkov baterije napolniti v 15 minutah.
Zato ga bodo pa imeli tisti, ki imajo (vsaj) 3 do 4 krat več, kot tisti, ki vozijo Teslo in to tudi želijo pokazati.
...in za ceno enega Porsche mission E si boš lahko privoščil 3 do 4 toprange Tesle S.