Karavanski i40 sledi oblikovalskim smernicam manjših modelov, njegova originalnost in cena pa bosta v zahtevnem D-segmentu, kjer v Evropi vladajo volkswagen passat, opel insignia in ford mondeo, aduta v očeh kupcev. Izviren in dinamičen videz je delo ekipe iz nemškega Rüsselsheima. Šestkotna maska je umeščena ob markantnih žarometih z valovitimi LED-svetili, podprtimi z elektronskim upravljanjem in tehnologijo ksenon (za doplačilo), k eleganci in dinamiki pa dodatno pripomore izrazita bočna linija.
Za pretegnit' noge
Potovalni prostor je razgiban. Valovita linija teče preko armaturne plošče, videz in umestitev stikal pa sledita zadnjim trendom korejskega proizvajalca. Prostora za potnike je ob 4,7 metra dolžine in medosni razdalji vozila 2,77 metra, v notranjosti na pretek. Še posebej veliko ga je za noge potnikov na zadnji klopi, ki lahko spreminjajo naklon sedenja. Velik prtljažni prostor z ravnim dnom v osnovi meri 553 litrov, z zlaganjem deljive zadnje klopi pa ga je možno povečati na največ 1719 litrov prostornine.
Hyundai, ki z novim modelom cilja tudi na poslovne stranke, ponuja veliko napredne tehnologije. Tako bo na voljo z električno parkirno zavoro, prednjimi sedeži s sistemom zračenja, ki sedalno površino in naslonjalo prednjih sedežev v treh minutah ohladijo za tri stopinje Celzija. Novost je ogrevan volanski obroč, ogrevani so prednji sedeži in zadnja klop, posebnost je tudi sistem samodejnega odroševanja vetrobranskega stekla.
Štirje motorji, dva menjalnika
Kupcem so namenili po dva dizelska in bencinska agregata. Pogona na plinsko olje sta na voljo s prostornino 1,7 litra. Šibkejši motor zmore 85 kilovatov (116 KM) moči in 260 NM navora, obljublja pa porabo vsega 4,3 litra in v povezavi s sistemom start&stop, ki je na voljo pri vseh motorjih, zglednih 113 g CO2/km. Močnejši dizel zmore 100 kilovatov moči (136 KM) in 330 Nm navora. Bencinska GDI motorja združujeta neposredni vbrizg goriva in dvojni sistem spremenljivega krmiljenja ventilov (CVVT). 1,6-litrski agregat doseže najvišjo moč 99 kilovatov (135 KM) in 165 NM navora, dvolitrski bencinski motor pa 130 kilovatov (177 KM) in 213 Nm navora.
Od 21.490 evrov naprej
Za varnost, na testih trčenj Euro NCAP je prejel najvišjo oceno pet zvezdic, je poskrbljeno z do devetimi zračnimi blazinami, od bogate tehnološke opreme pa je na voljo aktiven sistem za pomoč pri parkiranju, sistem za opozarjanje nenamerne menjave voznega pasu, navigacijski sistem, kamera za nadzor prostora za vozilom in povezava Bluetooth.
Uvoznik načrtuje, da bo do konca leta prodal 150 vozil. Paketi opreme so trije, cene na bencinski strani se začnejo pri 21.490 evrih, cenejši dizel stane 1.100 evrov več. Še letos v Slovenijo prihaja tudi limuzina, po zagotovilih uvoznika s ceno pod 20 tisočaki.
Zagotovo tako po moji oceni kot člankih v tujih avtomobilističnih revijah gre za enega najlepših avtomobilov , ki tudi po tehnični plati ne zaostaja za podobnimi modeli raznih znam VW,Ford, itn.V tujini (Nemci, Španci, Italijani, Nizozemci, Američani.... avto hvalijo… ...prikaži večo v nebo), pri nas pa se je par kampelcev iz AMZS in nekateri drugi klošarji, postavilo nad ves ostali avtosvet, čerš da gre samo za posrečen avto , celo porabo(močnejši 1.7.Cdti) so mu vizavi tujcev zvišali za poldrugi liter.No tudi svojega konjička nisem kupil na podlagio ocen AMZS in raznoraznih kvazi strokovnjakov, ampak sem se pozanimal o vsem kar me je zanimalo v tujih elaktronskih medijih.