Naložbena dela v Revoz so dosegla vrhunec, saj se na deloviščih v tovarni vrstijo skupine zunanjih izvajalcev in sodelavcev Zveze Renault-Nissan z vsega sveta, ki delajo na zagonu projekta.
Istočasno se skupina okoli sto revozovcev – od proizvodnih delavcev do strokovnjakov – mudi v Renaultovem tehničnem centru v Parizu, kjer se pripravljajo na prenos proizvoda in procesa v Novo mesto.
Večinoma slovenski izvajalci gradbenih del
Trenutno je največ del povezanih z zaključkom postavitve novega obrata za sestavo karoserij, končana pa je že večina del na novem delu procesa lakirnice. Med večjimi deli so predvidena še razširitev objekta za skladiščenje orodij v obratu za preoblikovanje pločevine in sprememba talnega tekočega proizvodnega traku za opremo vozila, ki bo med drugim omogočal boljše delovne razmere, tudi dvig karoserije na traku, kar doslej ni bilo mogoče. Tako kot lani, ko je večina gradbenih del in tistih, povezanih s postavitvijo nove proizvodne opreme, pripadla slovenskim dobaviteljem (vrednost okoli 40 milijonov evrov), tudi letos nadaljujejo sodelovanje s slovenskimi podjetji na področju sestave proizvodnih naprav, avtomatike, montaže in gradbeništva.
Tovarna kljub kolektivnemu dopustu ne bo mirovala
Tudi zaradi obsežnih naložbenih del bo letošnji kolektivni dopust v Revozu eden od najdaljših doslej – trajal bo pet tednov (od 22. julija do 23. avgusta). Vendar v tem obdobju tovarna ne bo mirovala – poleg velikih naložbenih del v obratu za preoblikovanje pločevine in na montaži bodo potekala tudi številna vzdrževalna dela, izobraževanja in usposabljanja zaposlenih, delovne skupine ...