Mercedes-benz CLE je poenostavlja zadeve v znamkini ponudbi, saj je hkrati zamenjava tako za C kupeja kot E kupeja. Namesto dveh sorodnih kupejih in v največji meri različnih le po merah ter ceni so torej zdaj znanje in resurse združili v enega samega, a zato bolj vsestranskega. Hkrati gre za enega zadnjih Mercedesovih modelov z izključno termično gnanimi motorji.
Rival BMW seriji 4 in audiju A5 je postavljen na platformo MRA, v dolžino pa meri konkretnih 4,85 metra. Pri zunanjosti je ekipa okoli Roberta Lešnika težila k videzu klasične kupejevske silhuete z dolgim motorjem in kapljičasto streho, ki se zaključi v elegantnem zadku. Vse skupaj po karoseriji nežno dopolnjujejo detajli črt, svetil in kroma.
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/e2/19/d73b80afa6e7830842e7.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/c1/47/3ab02317d1e79e4b981b.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/45/33/431f9d4fe9762730582e.jpeg)
V notranjosti je tipična 2+2 konfiguracija, poudarek je kajpada na dobrem počutju, še posebej spredaj. Na razpolago so raznovrstna oblazinjenja, detajli in tehnikalije, že znani iz C in E, ki vzporedno z dodatnim posegom na bančni račun lahko visoko dvignejo stopnjo luksuza. MBUX zadnje generacije temelji na dveh zdaj medsebojno ločenih zaslonih.
Občutno več v primerjavi s starim C kupejem je tudi prostora zadaj, v prtljažnik gre za konkretnih 420 litrov prtljage.
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/da/ee/cf9351c99a16a8ad5b80.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/fe/d2/1caeef942ff68fa676c2.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/81/97/04053013ebe94d5c7fa1.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/60/89/3b6eb9e5c005cb5ae63d.jpeg)
Za pogon bodo skrbeli vzdolžno postavljeni štiri in tudi šestvaljniki tako iz bencinske kot dizelske sfere, seveda tudi v navezi s 4MATIC prenosom na vsa štiri kolesa. Motorji so sicer bolj kot ne znani, CLE 200d kot edini dizel in CLE 200 sta vstopnici v svet motorizacije, ki se nadaljuje še z različico CLE 300 in konča s CLE 450 s šestvaljnim trilitrskim motorjem. Vsi imajo tudi startergenerator, menjalnik pa je vedno sedemstopenjski avtomatski. Podvozje temelji na klasičnem vzmetenju, o zračnem za zdaj ni govora.
Svoje pa bodo v prihodnje povedali še tudi v oddelku AMG, menda bosta na voljo dve različici najbolj športnih CLE.
Odlična novica je tudi, da bo CLE od leta 2024 na voljo kot kabriolet z mehko streho. Glede cen za zdaj lahko še ugibamo, kot dobra popotnica so ceniki obeh najbližjih konkurentov. Prodaja se začne novembra.
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/97/39/9a3eab102a4b2eb12748.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/f7/32/a83a1315faac85a12b01.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/8c/64/35e06e20050212909b2c.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/87/82/d1a21f05832a8d8bd899.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/cd/38/06346aba9642b11818cc.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/c9/2b/3a6f017ea30f63487614.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/c3/40/be3be0644989dbed612f.jpeg)
![Mercedes-benz CLE | Avtor: Mercedes-Benz](/media/img/67/3e/aa9ebf88344cde088f94.jpeg)
Še 20 črk manjka pa bo!