Pan Jian, podpredsednik CATL, največjega proizvajalca baterij na svetu, je na panelu na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu dejal, da se kitajski proizvajalci avtomobilov izogibajo tradicionalnemu izrazu EV (električno vozilo) in namesto tega uporabljajo ime "EIV", kar pomeni električno inteligentno vozilo.
"Pravzaprav jih ne imenujemo več EV. Imenujemo jih EIV. 'I' pomeni inteligentni," Panove besede prenaša Business Insider.
Pan je dejal, da je razlog za razcvet kitajskega trga električnih vozil ta, da obstaja "popolna poroka med E in I".
"E omogoča I, tako da potrošnikom ponuja celo vrsto novih funkcij, ki jih tradicionalni avtomobili z motorjem z notranjim zgorevanjem ne morejo ponuditi," je dejal. Tiskovni predstavnik CATL pravi, da izraz "EIV" na Kitajskem še ni razširjen, vendar postaja vse bolj priljubljen.
V zadnjih letih je kitajski trg električnih vozil v razcvetu. Kitajci so dobili vrsto cenovno dostopnih modelov, polnih visokotehnoloških dodatkov. Marca je proizvajalec pametnih telefonov Xiaomi predstavil limuzino SU7 s ceno okoli 30 tisoč evrov. Opremljena je z naprednimi funkcijami za avtonomno vožnjo in glasovnim prepoznavanjem, ki med drugim voznikom omogoča upravljanje gospodinjskih aparatov kar iz avtomobila. Zagonsko podjetje za električna vozila Xpeng pa je svoj električni avtomobil P7+ (stane okoli 26.000 evrov), opisal kot prvo vozilo na svetu, ki ga "definira umetna inteligenca".
Kitajski BYD je januarja 2024 napovedal, da bo porabil 14 milijard evrov za vpeljavo umetno inteligenco in tehnologijo avtonomne vožnje v svoja vozila. Zoe Zhang, analitik pri energetskem svetovalnem podjetju Rho Motion, je za Business Insider povedala, da se avtomobilski proizvajalci borijo, da bi ostali pomembni na tamkajšnjem brutalno konkurenčnem trgu električnih vozil. Vojna poteka predvsem na področju ponudbe naprednejših sistemov in programske opreme. Kitajski proizvajalci avtomobilov veliko vlagajo v pametnejša električna vozila in izdelujejo lastno strojno opremo, kot so čipi.
"Zaradi čipov je te inteligentne funkcije lažje vgraditi v električna vozila kot v tradicionalna vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem," je dejal Zhang in dodal, da je to eden od razlogov, zakaj sta se Xiaomi in Huawei podala na področje električnih vozil.
"E omogoča I, tako da potrošnikom ponuja celo vrsto novih funkcij, ki jih tradicionalni avtomobili z motorjem z notranjim zgorevanjem ne morejo ponuditi," Kaj pa takega rabiš v avtomobilu za potovanje od točke A do točke B? Mešalno mizo, indukcijo,...?… ...prikaži več.? Že sedaj je v vozilih veliko nepotrebne in nesmiselne opreme, glede na to, čemu so namenjena. Sicer pa električna vozila niso nikoli bila in ne bodo trend, ne glede na to kako jih poimenujejo. Aja, a Peugeot še ni naredil tega EIV?
zadnjič sem gledal posnetek, kako se en ročni baterijski sesalnik sam priključi brezžično na neke rečunalnike, ki so v kitajski sferi. in potem tile inteligenti idiotski avti bodo ubogal naše ukaze. že risanka simpsonovih kaže kako bo. boš hotel v… ...prikaži večv štacuno, pa ti bo avto izbral firmo . ga bo hofer podkupu in te bo peljal sam tja in nikamor drugam. sam za primer, se boš z ženo mal skregal, ti še v oštarijo ne bo pustila. potem pa kaj ? peš !.
cakam na el. vozila, ki se ne rabijo nikamor prikljuciti. soncne celice in samozadostnost