Mercedes-Benz je sedem let po koncu druge svetovne vojne trdno stal na nogah. Vodilni možje v Stuttgartu so podprli zamisel o izdelavi prvega povojnega superšportnega avtomobila, ki bi s svojim videzom in tehnologijo v najboljši luči predstavil dosežke strokovnjakov Mercedes-Benza. Leta 1952 so pri Mercedesu na legendarno dirko Mille Miglia poslali prvi prototip nevsakdanjega kupeja, na katerega pa se skoraj nihče ni preveč oziral. 6. februarja leta 1954 pa so pri Mercedesu na avtosalonu v New Yorku predstavili senzacijo, model mercedes 300 Sl coupe v tradicionalni stuttgartski športni srebrni barvi.
Zvezda je bila rojena!
Zapeljiv videz prelepega avtomobila je očaral prav vse. Fantastična koncepcija nizkega športnega avtomobila z dolgim pokrovom za motor in majhno kabino z do takrat nevidenimi vrati, ki so se kot galebja krila odpirala proti nebu in ustvarila občutek, da bo avtomobil poletel, so skupaj z neverjetno elegantnimi, a hkrati športnimi linijami mercedes 300 SL spremenili v sanjski avtomobil. Nemogoče se je bilo odločiti, ali je lepši gullwingov prednji konec z dominantno masko in kromiranim odbijačem ali morda bočna linija z genialnimi krilci nad blatniki in popolnimi odprtinami za zrak izza prednjih koles ali pa seksi ritka.
Tehnično dovršen
Kupe pa je bil senzacija tudi s tehničnega vidika. Šasija je bila narejena iz posebnih cevi, napredni trilitrski šestcilindrični motor pa je bil postavljen vzdolžno, da bi dosegli čim nižjo linijo nosu avtomobila. Ob tem je bil gullwingov motor R6 prvi na svetu z direktnim vbrizgom goriva v cilindre, sistemom, ki so ga drugi proizvajalci začeli uporabljati 45 let pozneje. Z direktnim vbrizgom goriva je gullwingov motor razvil 29 kW/40 KM več v primerjavi s klasično različico. Seveda je moral imeti vrhunski športni avtomobil tudi "vrhunsko" ceno. 26 tisoč takratnih nemških mark se ne sliši veliko, vendar pa je to za tiste čase pomenilo pravo bogastvo. Za navadne smrtnike je bilo vozilo le predmet želja, bogataši, ki jih ni manjkalo, pa so nemudoma pomahali s šopi denarja. Kupci so bili tako hollywoodske kot športne zvezde, bogati poslovneži in šejki z Bližnjega vzhoda. Jordanski kralj Hussein, Sophia Loren, Tony Curtis, Stirling Moss so samo nekatere slavne osebe, ki jih je premamila brezmejna lepota mercedes-benzovega kupeja.
Športni avtomobil prihodnosti je postal resničnost. Ob vseh tehničnih rešitvah in z videzom superšportnega avtomobila so vsi z nestrpnostjo čakali na prve testne vožnje. Ugledni nemški časopis Auto, Motor und Sport je takole opisal 300 SL: "Izmed vseh današnjih športnih avtomobilov je mercedes-benz 300 SL najbolj fascinanten avtomobil od vseh sanjskih avtomobilov." Britanski AutoSport je pisal: "Mercedes-Benz 300 SL je avtomobil s prečudovitim zunanjim videzom in skoraj neverjetnimi sposobnostmi. Njegova oblika in tehnična kakovost mejita na popolnost, cel koncept pa predstavlja brezkompromisno realizacijo novi idej, ki jih uteleša avtomobil."
Navdušeni tudi Američani
Mercedes je z modelom SL nastopal tudi na raznih športnih tekmovanjih. Ob serijskem tekmovalnem modelu so naredili tudi specialni tekmovalni model 300 SLR z osemcilindrskim motorjem največje moči od 276 do 310 KM. S tem modelom je leta 1955 Stirling Moss zmagal na legendarni dirki Mille Miglia ter v Nemčiji, na Švedskem, Irski in na Siciliji, kar je srebrni puščici iz Stuttgarta prineslo naslov ekipnega svetovnega prvaka. Do leta 1957 je Mercedes-Benz izdelal 1400 primerkov tega fascinantnega avtomobila. Če bi si danes zaželeli gullwinga, morate imeti poleg denarja tudi srečo, da vam ga kdo sploh proda.