Na zunaj bodo poleg nekoliko zategnjenih gubic najbolj opazne LED dnevna svetila, novosti so tudi pri izbiri avdio naprav. Izdaja bose je zaradi velikega zanimanja kupcev postala sestavni del opremskih paketov. Scenic se tudi pridružuje konkurentom glede napredne varnostne tehnologije.
Sistem Visio vozniku s pomočjo kamere pomaga pri ohranjanju vožnje na pravem voznem pasu, obenem pa avtomatsko preklaplja med zasenčenimi in dolgimi lučmi, kadar zazna nasproti vozeča vozila. Pomoč pri speljevanju v hrib bo onemogočila nezaželeno nazadovanje vozila na klancih. Renault bo kot eden zadnjih proizvajalcev voznikom omogočil tudi uporabo impulznih smernikov. Dotik ročice bo sprožil tri kratke utripe.
Poskočen dizel
Na voljo sta dva nova motorja. 1,6-litrski dizelski motor s 96 kW (130 KM), ki je eden najmočnejših svoje vrste na trgu. Ima tudi sistem start&stop, zamenjal pa bo dosedanjega 1,9-litrskega, pri tem pa ob isti moči porabil petino manj goriva, izpusti pa bodo sedaj 114 g CO2/km. Na strani bencinskih motorjev bo nov Tce s 85 kW (115 KM) s 135 g/km CO2 izpustov in 20 odstotkov nižjo porabo goriva v primerjavi z današnjim 1,6 16V 110 motorjem.
Oba prenovljena scenica bosta na voljo od februarja.