Avto
6350 ogledov

Preobrat? Renault bi v električna vozila vgradil bencinski motor

Renault Scenic Saša Despot Renault Scenic
Renault bi lahko ponudil tudi različice novega megana in scenica z motorjem na notranje zgorevanje. Trenutno sta na voljo le kot 100-odstotno električni vozili.

Šef Renaulta Fabrice Cambolive je za britanski Autocar povedal, da je nova platforma C segmenta zasnovana tudi za priključne hibride in pogonske sklope s podaljševalnikom dosega. Čeprav gre za »namensko platformo za električna vozila«, pa bi, »če prodaja električnih vozil ne bo rasla po pričakovanjih, lahko ponudbo dopolnili z nekaterimi razširitvami, kot so različica s podaljševalnikom dosega ali priključnim hibridom, je dejal za britanski medij.

Dejal je, da bo nova platforma verjetno predstavljena okoli leta 2030. Ko bo na voljo, se ji bodo pridružili štirje novi modeli. Čeprav se pričakuje, da ne bodo vsi na novi platformi. Dejal je: »Od osmih avtomobilov, obljubljenih v našem načrtu 'Renaulution' so bili štirje že predstavljeni, želimo pa predstaviti še štiri.«

Dodal je, da bo naslednji izziv po lansiranju prve linije vozil segmentov C ... B in A, kako prenoviti vozila segmentov C in D. Po njegovih besedah namenska električna platforma zelo dobro deluje v segmentu B, "a je za večje modele najboljši načrt z več vrstami energije."

Megane | Avtor: Anže Petkovšek Električen Renault Megane Anže Petkovšek

Nissan imam podobno rešitev

Izvršni direktor skupine Renault Francois Provost je nedavno dejal, da sta nova platforma in naslednji val avtomobilov pomembna za znamko, »da bi lahko nadaljevali svoje poslanstvo prevlade v segmentu C in zlasti rasti v severni Evropi«.

Medtem ko sta Provost in Combolive molčala o podrobnostih o tem, kateri avtomobili bodo dobili to platformo, časovni okvir odpira vrata njeni uporabi za naslednjo generacijo megana in scenica.

Combolive je povedal, da bi hibridni pogonski sklopi uporabljali nastavitev, v kateri bi pogon zagotavljali elektromotorji, bencinski motor pa bi deloval kot generator za baterijo – podobno kot deluje Nissanov sistem e-Power.

Ključni razlog za to je, da se kupci vozil lahko seznanijo z električnim pogonom, vendar brez strahu glede električnega dosega.
Uvedba nove platforme za Renaultove avtomobile segmenta C je tudi del prizadevanj za pospešitev razvoja in hkrati zmanjšanje stroškov. Primer je 21-mesečni razvoj twinga, ki je v primerjavi z enakovrednimi modeli tudi 25 odstotkov cenejši za proizvodnjo.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
  • desyncx 18:14 16.november 2025.

    Prepozna odločitev. Vsi modeli bi morali biti na voljo z bencinskim motorjem. Sej ko jim bo še bolj tekla voda v grlo bodo še dizelski motorji na voljo.