Nad tekmovanjem o varčni in varni vožnji na Žurnalovem in Toyotinem dnevu v AMZS centru varne vožnje na Vranskem so bdeli inštruktorji varne in varčne vožnje, pod vodstvom Braneta Legana, ki pravi, da je treba na področju varnosti na slovenskih cestah in ozaveščanju voznikov postrotiti še veliko.
Kako ocenjujete tekmovanje v varnem vozniku?
Prva vaja je bila dokaj enostavno zastavljena, a je imela lastnosti nekih osnovnih situacij v prometu, torej prepoznavanje situacije v neznanih razmerah. Tekmovalci so bili namreč zaprti v kontejnerjih in niso vedeli, kaj bodo počeli do trenutka, ko so bili na vrsti. Moram reči da s prikazanim znanjem nisem bil zadovoljen, kar nekaj tekmovalcev je imelo težave. Vse nadaljnje vaje so videli, da ni heca in da se morajo skoncentrirati, tako da so uspešneje premagovali naloge.
Kako so se odrezali finalisti?
Skozi vaše roke gre vsako leto na tisoče slovenskih voznikov. Kako ocenjujete njihovo znanje, smo Slovenci za volanom res tako radi preveč lažno samozavestni?
Je bil torej Žurnalov in Toyotin dan opazen kamenček v mozaiku te varnosti?
Res je, varnost je sestavljena iz ogromno delcev, ta dogodek pa je bil vreden kar nekaj kamenčkov, saj so obiskovalci lahko spremljali obe tekmovanji, se zraven učili, videli če je šlo kaj narobe, po drugi strani pa so lahko tudi sami na varen način preizkusili svoje vozniško znanje, tudi med adrenalinskimi preizkušnjami in na ta način doživljanja hitrosti dobili vpogled v to, kaj vse je potrebno za varnost, da pravilno obvladajo avtomobil, pravilno zavirajo.