Prah okoli nedavno objavljenih rezultatov varnostnih trkov po merilih neodvisne organizacije Euro NCAP se še ni polegel. Ko dobi tri zvezdice od petih mogočih model znamke, kot je Dacia, je to za avtomobilske strokovnjake pričakovano, saj Romuni ne skrivajo, koliko največ so pripravljeni vložiti v varnost, da bodo še ohranili svoj nizkocenovni status.
A ko takšen rezultat doseže avtomobil znamke, ki promovira svoje izdelke za ene od najbolj dovršenih na svetu, potem zazvonijo vsi alarmni zvonci. Ne nazadnje bo čez deset dni premiera razreda S, ki bo glede na napovedi s svojimi tehničnimi rešitvami količil povsem nove standarde v avtomobilski varnosti.
Zetsche je mislil, da bo privarčeval ...
Nemški mediji poročajo, da se je po fiasku citana pošteno zatreslo tudi v vrhu Daimlerjeve stavbe v Stuttgartu, saj naj bi na šefa koncerna Dieterja Zetscheja po pisanju Der Spiegla letele hude kritike od znotraj. Zetsche naj bi namreč že od leta 2011 vedel, da citana, ki je sicer izdelan na osnovi renaultovega kangooja, na testih ne čaka nič dobrega in da so za boljši rezultat potrebne korenite izboljšave.
Zetsche in ostali vodilni pri Daimlerju se sicer že posipajo s pepelom. "Rezultat je seveda popolnoma nezadovoljiv. S tem se moramo jasno soočiti," je dejal Zetsche, ki je prav včeraj praznoval 60. rojstni dan, nedavno pa pridobil nov triletni mandat za vodstvo nemškega velikana. "Dejstvo, da se niti tekmeci niso odrezali kaj posebej boljše, tega ne spremeni dosti."
"Bratski" kangoo je na testih, ki so bili narejeni še po manj strogi metodologiji, tako kot caddy osvojil štiri zvezdice.