José Muñoz bo na čelu korejskega proizvajalca vozil z novim letom nasledil Jaehoona Changa. Španec pomembno vlogo prevzema v času velike negotovosti, ki vlada v avtomobilski industriji, predvsem glede prevladujoče pogonske tehnologije. Muñoz računa na prilagodljivost.
Vodja je pred prevzemom funkcije orisal načrte za južnokorejskega proizvajalca. Del njegove strategije je močno zanašanje na hibride, s katerimi želi umiliti nihajoče povpraševanje po izključno električnih avtomobilih.
Po besedah Muñoza bo Hyundai v drugi polovici leta 2025 prešel na hibride in od leta 2026 začel proizvajati novo generacijo bencinsko-električnih avtomobilov. Pomembno vlogo pri tem bo imela nova tovarni v ameriški zvezni državi Georgia, ki jo podjetje imenuje »Metaplant«.
Do konca desetletja bodo hibridi predstavljali največji delež Hyundaieve pogonske mešanice v ZDA: med 30- in 40-odstotki, je napovedal Muñoz na medijskem dnevu na avtomobilskem salonu v Los Angelesu. Dejstvo, da je južnokorejski avtomobilski koncern povišal Muñoza, trenutnega COO in CEO Hyundai in Genesis v Severni Ameriki, kaže na to, da bodo ZDA v fokusu proizvajalca vozil v prihodnjih letih.
Leta 2023 je Muñoz vodil Hyundai do rekordne prodaje 801.195 vozil v ZDA. Premijska znamka Genesis je lani postavila nov prodajni rekord v ZDA. Prodajo so povečali za 23 odstotkov na 69.175 vozil.
Nova generacija hibridov
"Prilagodljivost je eden najpomembnejših vzvodov naše strategije," je dejal Muñoz v Los Angelesu in dodal: "Če prodate manj električnih avtomobilov, prodate več hibridov."
Sem sodijo tudi modeli s podaljševalnikom dosega, kjer kolesa poganja izključno elektromotor, motor z notranjim zgorevanjem pa polni baterijo motorja.
Hyundai bo januarja predstavil drugo generacijo svojega hibridnega sistema v serijskih vozilih. Nadgradnja bo uporabljena v celotni paleti izdelkov, od majhnih do velikih vozil in tudi pri znamki Genesis.
Ne vem zakaj ne vgradijo še parni motor, če zmanjka štroma in bencina bi prav prišel...