Sedanji razred E je medgeneracijsko prenovo doživel pred kratkim, a v Stuttgartu so zazrti daleč v prihodnost, saj že napovedujejo povsem novo generacijo, ki bo premiero doživela čez dve leti.
Kot pojasnjujejo v Hidrii, ki si je uspela zagotoviti nov pomemben posel s proizvajalcem najvišjega ranga, so pri Mercedes-Benzu že nakazali, kakšen bo njihov novi paradni konj med srednje velikimi limuzinami (in karavani). Tako naj bi bila osnovna oblika kljub modernemu dizajnu prepoznavna, verjamemo lahko tudi, da bo povzemal veliko tistega, kar bo že prihodnji mesec v Ženevi predstavil "Lešnikov" razred S. Znano je namreč, da ima slovenski oblikovalec Robert Lešnik eno najpomembnejših besed pri oblikovanju največje limuzine z zvezdo na nosu.
Da bo razred E še bolj slovenski, bo poskrbel volanski mehanizem, katerega ključni elementi bodo prihajali iz Hidriine korporacije. Med drugim se od njih pričakuje, da bodo med delovanjem ključno zmanjševali porabo goriva v primerjavi z dosedanjimi rešitvami, a omogočali zelo dinamično vožnjo. Zahteve po kakovosti pa so glede na renome znamke prav tako postavljene zelo visoko.
Hidria je z družbo Daimler, pod okrilje katere spada Mercedes-Benz, že nekaj časa intenzivno razvijala prototipne rešitve. Da je bilo zadovoljstvo obojestransko, dokazuje uradno naročilo, s katero si korporacija zagotavlja delo z znamko "krepko preko leta 2020." Že doslej je bila Hidria razvojni partner z Audijem in BMW-jem, njihovi sistemi soupravljajo modele Q5 in A6 ter seriji 5 in 6, porscheja 911 ...
To se pravi,da imamo sposobne ljudi samo prej moramo počistiti z politično neizobraženo nesnago.