Opel je predstavil tretjo generacijo zafire, ki je od prve predstavitve leta 1999 našla 1,2 milijona kupcev.
Navzven sledi najnovejšim oblikovalskim smernicam znamke Opel. Dinamične linije so popestrili s svetili v obliki bumeranga, podprtimi z drugo, še bolj napredno generacijo tehnologije Opel eye. Zahvaljujoč trapezoidni zračni reži in obilici kroma ohranja prepoznavne Oplove značilnosti. Tudi na zadku svetijo LED diode, žarometa pa sta povezana s kromirano letvico, kar daje pridih dražjih vozil.
Ne zgleduje se po merivi
Način odpiranja vrat ostaja klasičen in se ne zgleduje po merivi, kjer se prednja in zadnja vrata odpirajo vsaka na svojo stran. Kot vzrok navajajo lažje vstopanje v tretjo sedežno vrsto, drsna vrata pa so odpadla, ker bi pomenila "poreditev“ vozila.
Kot v svetu lego kock
Notranjost je zahvaljujoč velikim steklenim površinam svetla in prostorna, predvsem pa prilagodljiva. Novost je domiseln koncept sedežev Flex7. Sedeža v tretji vrsti je moč zložiti v ravno dno prtljažnika. Sedeži v drugi vrsti niso več združeni v enovito sedežno klop, ampak so posamični, in jih je moč neodvisno vzdolžno pomikati za 210 mm (100 mm naprej in 110 mm nazaj) ter jih popolnoma zložiti, kar zagotavlja popolnoma raven pod povečanega prtljažnika in prostornino 1860 litrov. Naslonjalom sedežev je moč tudi tristopenjsko spreminjati naklon, sredinski sedež pa se lahko spremeni v priročno naslonjalo za roke. Na novo sta oblikovana tudi prva sedeža, ki sta ergonomska, veseli pa ju bodo predvsem tisti, ki imajo ob daljših potovanjih težave s hrbtenico. Uporabnost so nadgradili še s 30 različnimi predali in drugo generacijo sistema nosilca za kolesa FlexFix. Zdaj je možno namesto dveh koles v nosilec, ki se ga potegne iz zadnjega odbijača, postaviti in zakleniti štiri kolesa do skupne teže 100 kilogramov. Pri tem pa je, kljub temu, da so zadaj vpeta kolesa, moč odpirati vrata prtljažnika.
Zafira tourer gre v korak s časom tudi na področju varnostnih tehnologij. Poleg omenjene druge generacije sistema Opel eye, ki s pomočjo zmogljivejše kamere za vetrobranskim steklom meri do 400 metrov razdalje pred vozilom in glede na meritve optimalno prilagaja snop svetlobe, na seznamu opreme najdemo še radarski tempomat, stranske kamere za ugotavljanje mrtvih kotov, sistem zaviranja v sili in sistem za varno menjavo pasov, uporaben je tudi sistem pomoči pri parkiranju, ki pa ne parkira sam, ampak zgolj izračuna, ali parkirni prostor dovolj velik..
V Sloveniji januarja
Kupci bodo lahko kombinirali med tremi različicami dvolitrskega CDTI dizelskega agregata (81, 96 in 121 kilovatov) s start/stop sistemom in dvema različicama 1,4-litrskega bencinskega turbo agregata (88 in 103 kilovatov) s funkcijo start/stop. Na izbiro bosta tako šeststopenjski ročni, kot samodejni menjalnik.
Kasneje lahko pričakujemo močnejše pogonske izvedenke, že prihodnje leto pa prihaja ekološka ecoFLEX različica z 2.0 CDTI agregatom in 96 kilovati moči, ter porabo 4,5 litra na 100 prevoženih kilometrov in izpustom 119 gramov CO2 na prevožen kilometer. Pri Oplu so prav tako za naslednje leto napovedali tudi dve različici na plin..
Enoprostorec, ki je na testiranjih EuroNCAP prejel najvišjo oceno pet zvezdic, v Slovenijo prihaja januarja, cene pa bodo znane 20. decembra, ko bo avtomobil moč tudi že naročiti. Cene v Nemčiji se pričnejo pri 22.950 evrih.