O oblikovni primerjavi piše Aleksander Praper:
Čeprav ima vsaka znamka svojo oblikovno filozofijo, je vedno le ena prva,ki na trgu ustvari nek nov segment,kot recimo Renault z enoprostorci. Očitno se je skozi leta prodaje BMW X6 izkazalo, da je ta svojeglavi križanec športne kombilimuzine in SUV-ja tudi s prodajo upravičil svoj obstoj. Mercedesov novinec GLE izredno očitno nagovarja enake stranke. Ne gre dvomiti, da je bil BMW začetnik med tako nenavadnimi križanci s kombi-limuzinsko oblikovanim zgornjim delom vozila, čeprav bi z nekaj humorja lahko podobno rešitev našli celo pri SsangYongu, kjer je število vrat bližje pojmu coupe. BMW X6, karkoli že govori marketing, ni coupe, vsaj toliko mimo je z očitnim oznanjanjem tega pojma ustrelil mercedes GLE. Streha, ki se v loku spušča proti zadku, močni motorji, vrata brez okvirjev in "športno počutje" pač niso dovolj, da bi dosegli estetiko kupeja in dinamiko kupeja.
Vsak izmed obeh kandidatov želi delovati mišičasto in vsak je slogovno usklajen z videzom najnovejših sorodnikov v okviru lastne družine. BMW X6 je bolj očitno mišičast, celo robat in agresiven. Karoserija in odbijači so izraziteje razrezani s prelomi, oblika je bolj klinasta in v celoti je X6 videti bolj nizek in širok ter tudi bolj odločen, dinamičen. Mercedes GLE z mehkejšimi potezami karoserije ne želi tako zelo očitno oznanjati agresivnosti, kar je povsem skladno z znamko. Oblika deluje v celoti manj razgibana, bolj čokata in manj klinasta.
Zadek BMW X6 je usklajen z novo generacijo serij 3, 4, 5, in 6, GLE pa pogleduje proti športnima kupejema S coupe in AMG GT. Kot je zadnja leta pogosto, je BMW pretiraval z razbrazdanostjo odbijača, ki je pri Mercedesu videti precej bolj skladno in elegantno. Zadek v celoti je pri Mercedesu manj robat, bolj obel in deluje širši, čeprav zaradi izrazito oble oblike izgubi nekaj odločnosti, ki jo BMW dosega z ostrimi linijami. Zanimiva je oblika zadnjega stekla, ki se s polkrožnim zgornjim delom zgleduje po Mercedesovih kupejih. ¾ pogled od zadaj prikaže mercedesa GLE še v najboljši luči, saj se niti ne opazi visok prednji del in pretanek zadnji stebriček.
Na stranskem pogledu je opaziti različno razmerje velikosti koles in karoserije, pri čemer deluje BMW bolj velik in vitek, GLE pa bolj kompakten. BMW-ju k vitkemu videzu pripomorejo ostro začrtane bočne linije in skladno klinasta oblika, pri kateri velikost prednjega in zadnjega dela deluje precej skladno. Mercedes GLE ima manj razgibane boke, k bolj terenskemu vtisu prispeva uporaba črnih plastičnih obrob. Bočna linija deluje bolj ravna, prednji del krajši, ravno tako zadek, streha pa ima manj položen lok. Rešitev, ki pripomore k boljši preglednosti, a uniči skladnost s stranskega pogleda, je tanek zadnji stebriček, zaradi katerega zadek deluje nekako lahek in krhek, v primerjavi z masivnim in dokaj visokim prednjim delom. Povrh dodatno okno za zadnjimi bočnimi vrati ni ravno tipično Mecedesova rešitev. Kljub precejšnji razliki pa je vendarle podobnost silhuete med obema velika in verjamem, da bi se pri Mercedesu lahko konkurenta BMW X6 lotili na bolj originalen način.
S sprednje in zadnje strani sta vsak po svojem tipična predstavnika svoje znamke. BMW je bolj agresiven, mercedes bolj eleganten. BMW ima tako prednji kot zadnji del usklajeno ostro oblikovan, kar ustvarja agresiven vtis. Mercedesu je eleganca »kupeja« precej uspela pri zadku, ki s široko kromirano letvijo, lučmi in spodnjo obrobo odbijača poudarja širino. Zanimivo je, da imata konkurenta ravno obrnjen slog zadnjega stekla – Mercedes oblega zgoraj, BMW pa spodaj. Prednji del pa je pri Mercedesu manj eleganten in bolj po terensko čokat ter odločen, a še vseeno lepo skladen. Pri videzu odbijačev je Mercedes ubral bolj skladno rešitev in ni pretiraval s kompliciranimi oblikami, kot je to storil BMW.
Tako na stranskem kot ¾ prednjem pogledu deluje BMW bolj skladen in uravnotežen glede optične masivnosti prednjega in zadnjega dela. V zadnji generaciji značilno »skupaj stisnjen« aerodinamičen mercedesov zadek je na teh pogledih videti enostavno premalo masiven. Ali se vam zdi skladen ali ne, najlažje preverite, da z roko pokrijete prednjo polovico vozila in gledate zadek ter si ustvarite v glavi sliko, kaj pričakujete od prednjega dela. Ko roko odstraniti, opazite, da deluje pri Mercedesu prednji del, kot bi ga dodali iz večjega, bolj težkega SUV-ja.
V notranjosti sta ubrala X6 in GLE vsak svoj slog. BMW poudarja vodoravne linije, Mercedes pa simetrijo. Slednji ima tudi opazno manj sttroge in ostre linije, pač pa izraža več mehkobe. Osrednji ekran je lepo integriran med reže ventilacije, pri BMW-jih pa deluje, kot bi se zadnji trenutek spomnili, da ga morajo dodati na vrh armaturne plošče. Videz X6 se manj loči od osebnih avtomobilov, GLE pa naredi poseben vtis. Tudi v notranjosti deluje bolj masivno in oblo.