Tesla model 3 je bil marca najbolj prodajan srednje velik premium avto v Evropi. Prodali so jih 15.755, kar je bilo po podatkih družbe JATO Dynamics več, kot so svojih avtov prodali pri Mercedes-Benzu, Audiju ali BMW.
Impresivna premiera modela 3 v Evropi je še večja, ker se je znamka Tesla po njegovi zaslugi uvrstila na 25. mesto med znamkami, s tem pa presegla takšne uveljavljene znamke, kot so Lexus, Jaguar ali Alfa Romeo.
Model 3 se sicer za zdaj prodaja le na določenih evropskih trgih, tako da je možnosti za rast še precej. Naslednji mesec ga bodo tako začeli prodajati v Veliki Britaniji, ki je eden največjih trgov stare celine. Takoj po premieri je model 3 že postal najbolj prodajan avto sploh na Norveškem, Nizozemskem in v Švici. Začetna cena zanj v Nemčiji je sicer 44.500 evrov, kasneje bodo prišle še cenejše različice.
Uspeh modela 3 pa ima za znamko tudi negativno plat, saj je vzporedno strmoglavila prodaja ostalih dveh (dražjih) Teslinih modelov - model S je strmoglavil kar za 72 odstotkov, suv model X pa za 52 odstotkov. Prav tako so aprilske številke dobavljenih modelov 3 na ključnih trgih padle.
Uspeh čutijo vsi
Je pa model 3 poskrbel za pravo električno pomlad v Evropi, saj so marca na vseh trgih prodali kar 40.000 električnih avtomobilov različnih znamk, kar je 85 odstotkov več kot marca 2018.
Uspeh modela 3 v Evropi bo po mnenju analitikov ključen za Teslo, če želi družba generirati dovolj denarnega toka za financiranje svojih nadaljnjih ambicioznih načrtov. Leta 2021 bo sledil manjši križanec model Y.
Nedavno si je Tesla del potrebnih milijard zagotovila s poslom s Fiat Chrysler Automobiles, saj bo slednji Tesli plačeval kvote za ničelne izpuste, da bo lahko FCA dosegal okoljske standarde tudi po letu 2020.
dezurni@zurnal24.si
Bolj ko postajajo elektro avti popularni bolj dvomim na dolgoročni uspeh le teh. Vse kar vidim je kao kako vsi čakajo na prosto postajo za polnenje, preobrenitev vseh sistemov, RAST cene električne energije za VSE,..itd... Za ekologijo mi je povsem… ...prikaži več vseeno pri avtomobilih, ker je onesnaževalcev 98% drugje več kot pri avtih. Nekako bo treba iti na druge variante. Meni se še vedno zdi najbolje razvijati klasične motorje do te mere da bodo imeli ničelni vpliv na okolje in porabo zmanjšati kar se da.
Zahvala gre njihovi reklami in ne kakovosti.
Kaj je pa ta pravokoten lovilec prahu na sredini kozole?