Raziskovalci so ugotovili, da kupci avtomobilov v večini ne poznajo tehnologij povezanih s povezljivostjo, ki jih imajo vgrajena vozila. "Naša raziskava razkriva, da so nemški avtomobilski proizvajalci premium vozil vodilni na področju kakovosti in uporabnosti storitev s področja povezljivosti," pravi Sarah-Jayne Williams iz BearingPointa in dodaja, da bi morali prav vsi prozvajalci posvetiti več pozornosti ozaveščanju potrošnikov o novih tehnologijah.
Velika napaka prodajalcev
Kot ugotavljajo v raziskavi, kar 39 odstotkov kupcev ob nakupu vozila ni bilo seznanjenih s tehnologijami s področja povezljivosti ali pa jim prodajalci niso pokazali, kako delujejo. "To je zamujena priložnost," pravi Williamsova, ki poudarja, da bo do leta 2020 osem od desetih avtomobilov opremljenih s funkcijami povezljivosti, kar 59 odstotkov kupcev pa je izrazilo željo po tovrstni tehnologiji v novem vozilu.
48 odstotkom vprašanih, ki je odgovorilo, da uporabljajo tovrstne tehnologije, so prodajalci v prodajnih salonih pokazali, kako sistemi delujejo. Raziskava razkriva, da prodajalci, ki strankam ne pokažejo kako deluje na primer zabavno-informacijski sistem v vozilu, navigacija in različni opozorilniki pred različnimi nevarnostmi na cesti, tvegajo, da bodo stranke enake storitve uporabljale s pomočjo aplikacij na pametnih telefonih.
dezurni@zurnal24.si
Sem velik ljubitelj tehnologij, ampak tele v avtu, pa čeprav so nove, so daaaaleč zadaj za aplikacijami v telefonu! Veliki avto giganti so zaspali na vseh področjih. Le kdo je še tako neumen, da doplača nekaj tisočakov za bedno navigacijo,… ...prikaži več kjer moraš vnašati komplet naslove, da najdeš cilj. Med tem ko v telefonu vtipkaš ime restavracije in pritisneš "navigiraj" in to je vse.