Henrik Larsson je oktobra vozil scanio z gozdarskim priklopnikom po glavni cesti pri mestu Ljusdal, ko je pri vožnji za drugim tovornjakom opazil, da se je zabliskala hitrostna kamera. "Pogledal sem na merilnik in videl, da grem 78 km/h," je povedal. Zato ga ni nič skrbelo.
Čez nekaj tednov pa je poštar prinesel pismo policije, v kateri je bila fotografija tovornjaka in ugotovitev, da naj bi mimo kamere drvel kar dvakrat hitreje od dovoljene hitrosti, s 164 km/h, poroča Teknikens Värld.
Policija je spisala kazen v višini 4.000 švedskih kron (okoli 433 evrov), vendar jo voznik seveda ne namerava plačati. Postopek pritožbe še poteka, v izid pa ne bi smelo biti dvoma, saj imajo vsi tovornjaki v EU elektronsko omejeno hitrost na največ 90 km/h. Tudi izpis tahografa bi moral biti v pomoč.
Precej težje pa bi ugotovitvam hitrostne kamere verjetno oporekal kakšen voznik avtomobila.
dezurni@zurnal24.si
Je povsem mogoče. Spomnim se, da sem se pred ca. 10 leti peljala po AC skozi savinjsko dolino, pred mano pa slovenski vlačilec (volvo) s prikolico, ki se je peljal več kot 140 km/h. Od cestninske postaje pa do kraja… ...prikaži več kjer sem zapustila AC sem za njim prevozila vsaj 30 kilometrov razdalje. So mi mehaniki kasneje pojasnili, da je to čisto mogoče, saj so ti kamijoni zablokirani na 90 km/h in da se te blokade da odstraniti oz. vsaj takrat je to bilo možno.
Al se radarji izmišljujejo al pa je elektronika zatajila.