Čeprav precej popularnejši S-max nove generacije ni še niti zapeljal v prodajne salone, pa je naslednji v vrsti že povsem novi galaxy. V nasprotju z S-maxom je večji galaxy vedno deloval malce resneje in popolnoma osredotočen na svoj posel prevoznika. V novi generaciji ostaja zvest tej vlogi in jo še nadgrajuje z novimi triki in tehnologijo.
Zunanjost ostaja prepoznavno nadaljevanje prejšnje generacije ob uporabi novih oblikovalskih prijemov znamke, hkrati je bolj zadržana od manjšega brata, v primerjavi s katerim pa se lahko pohvali po še večjih steklenih površinah. Tudi streha je lahko steklena, hkrati pa je tudi pomična.
Galaxy je sedemsedežnik, pri čemer naj bi bila tudi zadnja dva sedeža "polne velikosti". Posebno pozornost so namenili dostopnosti do tretje vrste, saj se stranska sedeža zložita in pomakneta naprej v enem gibu, posebnost je tudi dejstvo, da se sedeža tretje vrste lahko dvigneta in s tem potnikoma omogočata boljši pogled naprej. Vsi sedeži druge in tretje vrste "padejo" v ravno dno z dotikom na gumb.
Agilen in udoben
Za dobre vozne lastnosti je galaxy povprašal pri mondeotu in S-maxu. Tudi "galaktik" namreč pri vpetju zadnjega podvozja uporablja t. i. integralni člen, kar naj bi omogočilo zelo dobre vozne lastnosti ob mehkejši vožnji. Na voljo kot doplačilo bo tudi samoizravnalno zadnje podvozje.
Trije dvolitrski dizli imajo moč 88, 110 in 125 kW (120, 150 in 180 KM), na voljo sta tudi ecoboost bencinarja, in sicer 1,5-litrski s 118 kW (160 KM) ter 2,0-litrski s 176 kW (240 KM).
Gotovo kakšna kazen manj
Ford bo v galaxyja vgrajeval pester seznam različnih pomagal in varnostnih pripomočkov, med drugim kamero z dvojnim pogledom za vožnjo skozi križišča, aktivnega parkirnega asistenta, LED žarometi, pa tudi inteligentnega omejevalnika hitrosti, ko avto kar sam zniža hitrost, ko zazna ustrezni prometni znak. Osrednja konzola se je sicer znebila glavnine gumbov, večino posla je prevzel 10-palčni zaslon.
Galaxyja bržkone v Sloveniji ne bo pred menjavo koledarskega leta.