Da se je dvoboj odvil, je posredno "krivo" mlado ljubljansko podjetje Nervtech, ki se je zadnja leta v svet izstrelilo z realističnimi simulatorji vožnje. Sebastian Loeb velja z nepreseženimi devetimi naslovi prvaka za najboljšega reli voznika vseh časov, njegov mlajši izzivalec Sebastian Ogier pa je s šestimi naslovi njegov več kot dostojen naslednik.
Oba Sebastiana sta se pred kratkim srečala v švicarskem prometnem muzeju v Luzernu, kjer je podjetje Red Bull na 300 kvadratnih metrih odprlo posebno stalno razstavo, namenjeno motošportu. Na razstavnem prostoru si je mogoče ogledati številne znamenite dirkalnike. Tam sta med drugim dirkalnik Torro Rosso, s katerim je Sebastian Vettel leta 2008 zmagal prvi dirko F1, in neporaženi VW touareg z Reli Dakarja.
Osrednja znamenitost razstave pa je Nervtechov simulator vožnje, ki ga je Red Bull kupil in zakamufliran v lanskoletni bolid dirkalnika F1. Gre za model ekipe Aston Martin Red Bull Racing, torej prav tistega, v katerem je v minuli sezoni navduševal vroča zvezda F1 Max Verstappen.
Obiskovalci muzeja bodo v simulatorju, ki je zaradi nagibanja, natančnega simuliranja bočnih in vzdolžnih pospeškov in pojemkov izredno realističen, lahko "v živo" preizkušali svoje sposobnosti ter tekmovali s časi Verstappna ali med seboj. Vključeni so tudi postanki v boksu, ki v idealnih razmerah trajajo le dve sekundi.
Razstavo in simulator sta uradno odprla prav Loeb in Ogier, ki sta se nato ob prisotnosti kamer švicarske televizije pomerila še v vožnji na čas.
Dirkača navdušena
Kdo je bil boljši? Stari maček je dokazal, da se mu je pri 45 letih še vedno treba globoko prikloniti. Loeb je 34-letnega tekmeca v vožnji na čas pustil za seboj kar za 12 sekund.
Matej Vengust, direktor Nervtecha je za Žurnal24 povedal, da sta bila oba reli šampiona nad izkušnjo v simulatorju vožnje navdušena. Loeb je tako po Vengustovih besedah dejal, da je simulator dejansko zelo blizu občutkom realne vožnje, poln hvale za lokalne medije pa je bil tudi Ogier.
Dirkači sicer med obdobij dirk svoje veščine redno vzdržujejo tudi na simulatorjih. Tako Loeb kot Ogier bosta med čez dva tedna tekmovala v uvodnem reliju WRC Monte Carlo.