Renault bo očitno znal unovčiti uspešno sodelovanje v tekmovanju formule električnih dirkalnikov. Plod znanja je namreč koncept, postavljen kar na platformo serijskega električnega modela ZOE. Francozi pravijo, da je osnovna ideja, ki stoji za razmeroma preprosto zasnovanim avtom, zabava.
ZOE e-sport ima karoserijo iz ogljikovih vlaken in zato z vso težo baterij skupaj ne presega 1.400 kilogramov. Avto poganjata dva elektromotorja, eden spredaj, drugi zadaj. Skupna moč motorjev je kar 338 kW (460 KM), navora pa 640 Nm, kar je dovolj, da se avto z mesta do 100 km/h izstreli v 3,2 sekunde. Najvišja hitrost je omejena na 210 km/h, a avto potrebuje manj kot deset sekund, da jo doseže. Baterijo so vzeli kar iz serijskega modela ZOE.
Veliko je športnih detajlov pri zunanjosti, postavljen je na 20-palčna kolesa. Koncept je tudi znotraj športno ukrojen, z Recaro sedeži in alkantaro. Dodatna zaščita potniške kabine je v skladu s FIA dirkalnimi standardi.
Voznik lahko med vožnjo izdatno prilagaja pretok energije ter si ga prilagaja potrebam ceste oziroma piste.
Ali bo koncept kdaj ugledal serijsko luč sveta, v tem trenutku ni znano, vsekakor pa nakazuje, da Renaultov športni program RS z uveljavljanjem elektrike ne bo izumrl.
Prenovljeni captur
Renault je sicer na svojem prostoru v Ženevi razkazal tudi prenovljen model malega križanca captur, pri katerem pa je glavni poudarek na nekoliko posodobljenem nosu in bolj številčnih opcijah.
Vse pomembne novosti Ženeve TUKAJ.
dezurni@zurnal24.si