BYD seal 6 DM-i touring predstavlja zadnji korak v razvoju evropske ponudbe tega kitajskega proizvajalca, ki je že osvojil naslov vodilnega podjetja na področju vozil z novimi energijami, ki jih označujejo s kratico NEV. Karavan je zasnovan kot vozilo, v katerem so združili učinkovitost, zmogljivosti in doseg, s katerimi se uvršča med najbolj zmogljive priključne hibride na trgu.
Oblikovno BYD seal 06 DM-i touring izhaja iz limuzinske različice in sledi oblikovnemu jeziku "Marine Aesthetics" z zelo tekočimi oblikovnimi potezami. Na sprednjem delu izstopajo tanke led luči in maska v obliki obrnjenega trapeza. Avtomobil z dolžino 4,85, širino 1,89 in višino 1,505 metra ter medosno razdaljo 2,790 metra se pohvali z aerodinamičnim količnikom 0,284 in med seboj povezanimi zadnjimi lučmi.
Kot karavan bo BYD seal 06 DM-i touring praktičen avtomobil s prtljažnikom od 670 do 1.535 litrov. Med zanimivostmi v kabini bo hladilnik z možnostjo gretja, možna pa bo tudi funkcionalnost V2L za napajanje zunanjih naprav.
Podrobnosti o evropskih različicah sicer še niso objavili, vendar verjetno ne bosta veliko drugačni od kitajskih. Tam za pogon skrbijo priključno hibridni sklopi pete generacije. Šibkejša različica je opremljena s kombinacijo 74-kilovatnega 1,5-litrskega atmosferskega štirivaljnika in 120-kilovatnega elektromotorja, ki se napaja iz LFP baterije s kapaciteto 10,08 kilovatne ure. Avtomobil v 8,7 sekunde pospeši do sto kilometrov na uro in porabi 3,15 litra bencina na sto kilometrov.
Močnejša različica se od šibkejše razlikuje po 160-kilovatnem elektromotorju, ki mu večji LFP baterijski sklop s kapaciteto 18,71 kilovatne ure zagotavlja električni doseg do 150 kilometrov. Karavan v 7,7 sekunde pospeši do sto kilometrov na uro in porabi 4,25 litra bencina na sto kilometrov.
EU avto industrija z napihnjenimi cenami in ukinjanjem manjših in cenovno dosegljivih vozil širši populaciji onemogoča dostop do avtomobila. Tu si dela medvedjo uslugo saj potiska te kupce direktno Kitajcem v naročje.🙄 In potem članki; zapirajo se tovarne, odpuščanje delavcev,… ...prikaži več milijonske izgube,...😮💨 Pohlep z vse krajšim rokom trajanja 😞 žal na škodo širše populacije.🤔
Ti kitajski avti so za enkratno uporabo. Mišljeni so da jih voziš eno leto, potem pa začne vse crkavat in si ga prisiljen zamenjati. Podobno kot telefoni
Kitajski avto...hm, ne hvala. Počakajmo par let, da vidimo kakovost, najbolj bo zanimivo kako bo pločevina odporna na sol na naših cestah, pa tehnika...bo še kr zanimivo.