5,5-litrski biturbo V8-motor je podoben tistemu, ki poganja AMG-različico limuzine, tako da večjih presenečenj niti ni. Zmore največjo moč 430 kilovatov (585 KM) in 900 njutonmetrov navora. V primerjavi s predhodnikom, kupejem CL S63 AMG, je njegova moč večja za 30 kilovatov, navor pa za 100 njutonmetrov, vseeno pa je normna poraba manjša za okoli pol litra in je "le" 10,1 litra na 100 kilometrov. Boljši rezultat jim je uspelo doseči tudi za 65 kilogramov lažjo maso, med drugim ima S63 litij-ionski akumulator, kjer se je dalo, pa so uporabili lažje materiale, denimo pri najmanj 19-palčnih platiščih. Tudi tako so dosegli razmeroma zelo športno razmerje med maso in močjo; proizvajalec v uradnem besedilu navaja, da vsaka konjska moč poganja 3,41 kilograma avtomobila.
S takšnim motorjem zmore luksuzni lepotec pospešiti do prve stotice v 4,3 sekunde, če pa ima vgrajen štirikolesni pogon, je mimo stotke že po 3,9 sekunde. Pogon 4Matic, ki deluje po sistemu več sklopk, je na voljo prvič v luksuznem kupeju znamke, pri čemer 67 odstotkov moči motorja v normalnih okoliščinah namenja zadnjemu paru koles, v težavnih okoliščinah pa razmerje seveda prilagaja. Je pa le pri pogonu na zadnji par koles AMG športno podvozje na voljo v kombinaciji z Magic body control, ki avtomobil "pripravi" na prihajajočo grbino, S-a pa v ovinkih celo nagiba v zavoj podobno kot motocikel, tako da je lateralnih sil na potnike in avto precej manj.
Hitrost je omejena na 250 kilometrov na uro. Serijski sta sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik in večstopenjski sistem nastavitev motorja, od katerega je zelo odvisen tudi zvok avtomobila. Pri mirni vožnji v "zelenem" programu je tako zvok precej zadušen, s pritiskom na gumb, ki nastavitve spremeni v športne ali ročno izbrane, pa se posebne zaklopke v ceveh sprostijo in avtomobil zarjove z vso sapo.
Nekaj opaznih dodelav s podpisom AMG je seveda tudi na zunanjosti, tako je nekoliko spremenjena prednja maska, zadnji difuzor je v bleščeči črni barvi, več je kroma, v primerjavi s civilnim S500 so druge izpušne cevi. V notranjosti luksuz in športni občutek hodita z roko v roki, AMG-podpis je dobro viden na vsakem decimetru, tudi pri digitalnih športnih merilnikih.
S63 AMG bodo prvi kupci na ceste lahko pognali septembra, o cenah za zdaj ne govorijo.
Za tiste z res preveč novca ...
Mercedes-Benz že napoveduje tudi omejeno serijo S63 AMG voupe Edition 1, ki bo prišla prihodnje leto, očitno pa bo šla predvsem v smer bahavega luksuza, saj bodo LED-luči dobile okrasek v obliki kristalov Swarovski, notranjost pa bo odeta v še prestižnejše materiale; bo pa tudi več standardne varnostne opreme, denimo night vision asistent.