Pri slovenskem distributerju vozil Opel so pripravili spoznavni dogodek z novo opel astro. Ker je bila septembrska premiera povsem virtualna, je bila to tudi priložnost, da jo sploh prvič otipamo v živo. S Slovenijo astro med drugim povezuje ista letnica rojstva, saj je prva Oplova kombilimuzina s tem imenom zapeljala na ceste prav leta 1991. Takrat je v razredu kombilimuzin nižjega srednjega razreda prevzela štafetno palico od modela kadett, ki so ga izdelovali v generacijah od A do E.
Do danes so izdelali blizu 15 milijonov aster v petih generacijah. Astra L je z različnih zornih kotov posebna. Je prva, ki so jo v Rüsselsheimu razvili pod okriljem novega lastnika Stellantis in s povsem novim oblikovalskim jezikom. Je najbolj digitalizirana doslej. Poganjali jo bodo kar štiri različni viri energentov. Hkrati pa bo tlakovala pot v povsem električno Oplovo prihodnost, ki se bo začela odvijati že z letom 2028.
Na dogodku parkirana avtomobila sta bila še iz predserijske, lahko bi rekli ročne proizvodnje. Serijska izdelava aster bo stekla na začetku novega leta, ko jo bo tudi mogoče naročiti pri nas. Do takrat je vse glede cen zgolj ugibanje, lahko samo sklepamo, da bo pri določanju le-teh glavno merilo cenik poglavitnega konkurenta - VW golfa.
Astra je drugi Oplov znamko z novim obrazom oziroma ščitom, kot mu pravijo. Ozka svetila skupaj z odprtinami za motor sestavljajo eno celoto, pri električni različici je prednji del povsem poln. Oblikovalci so stavili na govorico barvnega kontrasta, pri katerem svetlejši deli poudarjajo nekatere oblikovne elemente, kot so izražene "plavuti". Zdi se, kot da avto na pol deli črta, ki se začne že na prednjem odbijaču, podoben element je tudi na volanu. Zadnje luči še nikoli niso bolj spominjale na golfove, napis z imenom je umeščen na modno sredinsko mesto.
Avto sam je sicer le malenkost zrasel in še vedno meri v dolžino manj kot 4,4 metra, je celo nekoliko nižji od predhodnice. Ima daljšo medosno razdaljo in je zato prostornejši. Astra je strukturno precej čvrstejša in je po napovedih vozniško napredovala v vseh pogledih.
Dobrodošlico v Sloveniji je astri zaželela akrobatska skupina Dunkin Devils, ki je med drugim izvedla tudi zabijanje čez avto. Seveda ni šlo povsem za "milić" skok, saj nenazadnje ne gre za malega roadsterja. A tudi skok prek odskočnih blazin z zabijanjem iz obrata ni od muh. Več v videu.
Notranjost zaznamujeta dva 10-palčna zaslona, sredinski je obrnjen proti vozniku. Pri Oplu vztrajajo tudi pri fizičnih gumbih, tako da bi moralo biti upravljanje s klimatsko napravo in drugimi osnovnimi pomožnimi sistemi še naprej intuitivno. Značilno za Opel je veliko poudarka na kakovosti sedežev, ki po novem lahko tudi masirajo, potrudili so se tudi pri vidni in otipni kakovosti materialov. Astra je pri avtomatskem menjalniku prešla na prestavljanje "by-wire", kar je sprostilo kar nekaj prostora med sedežema.
Prtljažnik meri 422 litrov, kar je precejšen prirast v primerjavi z zadnjo generacijo.
Številni asistenčni sistemi med drugim dovoljujejo "polavtomatske" menjave voznega pasu in druge funkcije za olajšanje vožnje. Med opcijami so HUD zaslon in napredne matrične LED luči s kar 84 diodami.
Avto je tako kot bližnji sorodnik peugeot 308 narejen na EMP2 platformi. Ta dovoljuje uporabo kar štirih različnih tipov pogona. Poleg 1,2-litrskega bencinskega in 1,5-litrskega dizelskega motorja bo astra na razpolago tudi kot priključni hibrid (najmočnejša različica s 165 kW/225 KM), leta 2023 pa prihaja tudi povsem električna astra-e. Takrat bo strela v emblemu znamke dobila povsem nov pomen.
Kot omenjeno, bo astra na slovenske ceste zares zapeljala spomladi, ko jo bomo lahko tudi prvič preizkusili.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. V prvem mesecu sem prejel 21758 $ in 29467 $ v zadnjem mesecu google pay doma za 3 ure dela na dan. ... >>>>>>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑫𝒐𝒖𝑰𝒏𝒄𝒐𝒎𝒆.𝐜𝐨𝐦
Veš katere dve stvari se vidi iz vesolja? Kitajski zid in Oplov odpad!