Če ste si tam nekje leta 1990 lastili pet let starega VW golfa, je bila to še vedno aktualna druga generacija, ki jo imajo mnogi za najboljšega golfa doslej sploh. In mirne sanje, da vaš sosed ne bo domov pripeljal lepšega golfa, so trajale še najmanj eno leto.
Danes je vse drugače in pet let star golf bo čez nekaj dni sodil že v predprejšnjo generacijo. Siloviti razvoj avtomobilske industrije in zaostrena konkurenca v malodane katastrofalnih časih za prodajo proizvajalce silijo, da na trg bruhajo vedno nove, obnovljene, prenovljene, dodatno obložene ali kako drugače dodelane izdelke.
Golf je eden od stebrov Volkswagnove prodaje po vsem svetu, še posebej po Evropi, kjer ga tudi zadnji julijski podatki po prodaji z več kot 32 tisoč primerki uvrščajo daleč na prvo mesto tako v svojem "golfovem" razredu kot tudi na sploh med vsemi avtomobilskimi modeli, ne glede na razred. V nižjem srednjem razredu mu opel astra sledi z nekaj prek 18 tisoč prodanimi primerki, ford focus in renault megane pa z nekaj več kot 16 tisoč. Nezanemarljivo je tudi dejstvo, da rabljeni golfi ohranjajo zelo visoko ceno ob ponovni prodaji.
Z novo platformo še učinkovitejši
A v Wolfsburgu nočejo tvegati zgolj z medgeneracijsko prenovo, saj jih konkurenca če ne že na prodajnem prehiteva marsikje na tehnološkem področju. Zato so pohiteli in že septembra si bo po komaj štirih letih od predstavitve prejšnje mogoče v živo ogledati sedmo generacijo golfa. Ta napoveduje precej večji preskok naprej v primerjavi z razliko med šesto in peto generacijo, pri čemer bo oblika še najbolj evolucijska.
Prihodnjega golfa bodo namreč izdelovali na novi koncernovi platformi MQB, ki si jo bo delil s številnimi modeli, od audija A3 do prihodnjega passata. Posebnost platforme je modularna zasnova, saj jo inženirji enostavno prilagajajo svojim potrebam s spremembo petih od njenih šestih sestavnih delov. Dodajo daljšo medosno razdaljo, drugačen rezervoar ...
Dobil bo napredna pomagala
Proizvodna cena takšne rešitve je tisti adut, s katerim naj bi bil golf po ceniku in zasluženi marži zlahka konkurenčen tudi v prihodnje, hkrati pa obljubljajo v povprečju 70 kilogramov lažje vozilo ob vsesplošnem porastu dinamičnosti in gospodarnosti. Po zgledu konkurentov bo golf odslej na voljo tudi z radarskim tempomatom, zaviranjem v sili, zmogljivim infotainmentom ... Novinec bo v primerjavi s sedanjo serijo daljši in nižji, več bo prostora v notranjosti, tudi prtljažnik bo 30 litrov večji.
Več o novincu bo znano prihodnji torek, ko napovedujejo uradno razkritje avtomobila. Med pestro motorno paleto, tudi električno, velja omeniti šušljanje, da bo imela njegova najmočnejša različica R prek 225 kilovatov (300 KM).
Naši se hvalijo z 20 let starimi . Golf bil in bo koreta !
Daleč najboljši golf za moje pojme je bil Golf II, karkoli si nalil v njega si ga lahko vozil. Jaz sem v njega nalival od odpadnega olja, tudi novo kuhinjsko olje sem not nalival, ker je bilo cenejše od nafte.… ...prikaži več Kolega je šel na tehnčni pred par leti z takim golfom, rezervoar je bil polj olja od friteze. Plinov praktično sploh ni bilo . Zdaj imam drugega dizla in mešam, tretjino jedilnega olja, ostalo nafta.
avti kateri poznajo zaščiteno pločevino proti rjavenju že 20 let. kar pa golf ni :)