V ameriški zvezni državi Nevada so Googlov raziskovalni avtomobil prius, prilagojen za potrebe razvoja avtonomne vožnje, maja 2012 postavili v kožo kandidata za vozniški izpit. Zanimalo jih je, ali bi avto zmogel uspešno opraviti z vsemi nalogami, ki sicer čakajo kandidate. Na sopotnikovem sedežu je bil tako član komisije, na "voznikovem" pa je sedel operater, če bi bilo potrebno posredovati.
Takrat je Google trdil, da je avto v Las Vegasu zelo dobro opravil s traso in da so mu na okencu za vozniške izpite celo izdali čisto pravcato vozniško dovoljenje.
Po določenih poteh ni smel
A sedaj je prišlo na plano nekaj podrobnosti, ki dosežek vsaj deloma postavljajo v novo luč. Čeprav ostaja dejstvo, da se je avtomobil na pravi cesti in v običajnih razmerah znašel dobro, pa dokumenti, ki jih je pridobil IEEE Spectrum na podlagi pravice dostopa do državnih podatkov, kažejo, da je bil test vsaj deloma prirejen. Google je namreč zahteval, da mora biti izpit opravljen v dobrih vremenskih razmerah in na vnaprej določeni trasi, ki ni vsebovala kakšnih posebnih presenečenj. Tako ni smela biti speljana preko nezavarovanih železniških prehodov, niti skozi krožišča, saj da še ostali vozniki "tam ne poznajo pravil vožnje."
Celo preveč pazljiv ...
Komisar je v zapisnik vnesel opombo, da se avtomobil v vsakdanjem prometu zelo dobro znajde, pravočasno zavira pred pešci, se tekoče vklaplja v promet in se drži omejitev. Pred prehodi za pešci je po opombi sodeč celo malce preveč pazljiv, saj se jim približuje zelo počasi, piše v zapisniku.
Med 22-kilometrsko izpito vožnjo je moral Googlov operater po poročanju IEEE Spectrum tudi dvakrat prevzeti nadzor nad vozilom. V nekem trenutku se je pred avtomobilom iznenada pojavil kolesar, zato je moral operater za rešitev situacije zapeljati malce vzvratno, pa tudi dela na cesti z delno blokado cestišča so se za avtomobilske možgane izkazala za trd oreh. Operater je moral zato po zapisniku "nekajkrat obrniti volan".