Avto
384 ogledov

Savina pnevmatika tik pod vrhom

Pomembno je, da imajo pnevmatike najmanj tri milimetre profila Žurnal24 main
Eno od najsvetlejših presenečenj letošnjega testiranja zimskih pnevmatik je pnevmatika Save, model Eskimo S3+. Znova pa se potrjuje dejstvo, da se vam bo pretirano varčevanje pri zimski obutvi hitro maščevalo.

Nemški ADAC je objavil rezultate testiranj zimskih pnevmatik na trgu, ki jih tradicionalno opravlja skupaj z drugimi nacionalnimi organizacijami s področja prometa, tudi slovenskim AMZS. Tokrat so organizacije testirale tri velikostne razrede, in sicer 165/70 R14 (majhni avtomobili, kot so citroën C3, fiat panda, toyota yaris in VW polo), 205/55 R16 (nižji srednji razred, denimo audi A3, opel astra, VW golf) in 215/65 R16 (pnevmatike za kompaktne suve, kot so VW tiguan, nissan qashqai ali kia sorento).

Najboljše ocene "zelo dobro" si izmed 37 modelov ni prislužila nobena pnevmatika, oceno "dobro" pa jih je osvojilo 11; tradicionalno so na vrhu po sposobnostih modeli uveljavljenih blagovnih znamk.

Mleko, kruh, pa še pnevmatika? Raje ne.

Štirje modeli so takšni, ki jih na podlagi testiranj zelo toplo odsvetujejo, saj so pokazali velike pomanjkljivosti, še posebno na mokri cesti, zato lahko ob najbolj črnem scenariju stanejo življenja. To so modeli Effiplus Epluto I in Premiorri Viamaggiore v kategoriji 165/70 R14, Syron Everest v kategoriji 205/55 R16 in Sailun Ice Blazer WSL2 pri pnevmatikah za suve. Običajno te modele najdete v trgovskih centrih, kjer jih prodajajo po "atraktivnih" cenah, naš nasvet pa je, da jih zaradi lastne varnosti tam tudi pustite.

Eskimo najboljši na poledeneli cesti

Zelo uspešno se je tokrat odrezala "slovenska" pnevmatika, ki je tudi sicer zelo prodajana na našem trgu. Letošnji model Sava Eskimo S3+ je v dimenziji 165/70 R14 skupaj z modelom Baruma uvrščen tik za najboljšimi tremi pnevmatikami, od katerih pa sta skupaj s čehinjo bistveno cenejši.

Najboljši med vsemi pa je eskimo po oprijemu na ledu, medtem ko se je nekoliko slabše odrezal na mokrem. Zanimivo je tudi, da je eskimo S3+ v tej kategoriji uvrščen najvišje med vsemi pnevmatikami koncerna GoodYear, kamor spada blagovna znamka Sava.

Sava je imela svojega predstavnika tudi v kategoriji suvovskih pnevmatik, izmed šestih testiranih pa se je eskimo suv uvrstil na predzadnje mesto.

Objavljene teste ADAC si lahko ogledate TUKAJ (v nemščini).

Komentarjev 2
  • Freiherr 09:07 02.oktober 2012.

    Zanimivo propagandno marketinško sporočilo, je pa že napisan en dober komentar, drugi je pa ta, da tudi v slabih realnih razmerah na cesti sploh niso odločilne pnevmatike, temveč zdrava pamet. Te testi so zanimivi s stališča tehnologije in fizike, za ...prikaži več realno življenje si jih pa lahko zataknete nekam, skupaj z vsemi mogočimi izrojenimi prometnmi predpisi.

  • wolfyy 17:49 01.oktober 2012.

    ampak na žalost popolnoma pogorijo tako kot ste rekli...na mokrem. pozimi je pa 90% cest mokrih, 9% suhih in 1% zasneženih.