Daimlerjev slovenski uvoznik je na slovenske ceste zapeljal osveženo izdajo svojega športnega terenca srednjega rezreda GLC v SUV in kupejevski izvedbi.
Kot pravi direktor uvoznika AC Intercar Rasto Oderlap, je GLC najbolje prodajan mercedesov športni terenec, ki je samo lansko leto na ceste zapeljal v okrog 400 tisoč primerkih. Pri nas jih je seveda manj, prodajne številke pa so se lani ustavile pri dvestotih primerkih. Poudarja, da je avtomobil, ki je bil leta 2008 predstavljen kot mercedes-benz GLK, po preimenovanju v GLC z nastopom sedanje generacije doživel pravi razcvet, na kar je po eni strani vplivalo splošno naraščanje prodaje športnih terencev, po drugi strani pa tudi to, da je GLC dober in atraktiven predstavnik svojega segmenta, ki je tudi ustrezno cenovno umeščen. Veseli so, da lahko pridobijo toliko kupcev.
Osvežitev po štirih letih
Po štirih letih je bil deležen osvežitve, ki mu je prinesla nove motorje, izboljšano telematiko in osveženo obliko. Od predhodnika se oblikovno spredaj razlikuje po drugačnem bolj izrazito terenskim odbijačem, nova je motorna maska z dvojno lamelo, namenili so mu več dodatkov v kromu, preoblikovani žarometi pa imajo spodaj dodano svetlobno obrobo iz led diod. Drugačna so tudi kolesna platišča dimenzij med 17 in 20 palci, preoblikovane zadnje luči pa tudi serijsko svetijo v tehnologiji led.
Med opremo izpostavljajo linijo AMG Line, ki ima bolj športni videz, pri GLC SUV pa je na voljo tudi "off road" paket zunanjosti, ki prinaša dva centimetra dodatne višine in večji vstopni kot, zato je možna vožnja po bolj grobem terenu. AMG Line in vstopno različico je mogoče opremiti z nočnim paketom, za katerega so značilne komponente v črni barvi, kakršne so črna ogledala, črne okrasne letvice in posebna kolesna platišča.
Tudi "Hey mercedes"
V notranjosti je več kroma in več okrasnih elementov, na voljo so različne barvne kombinacije oblazinjenja, volan nove generacije ima stikala na prečkah, 5,5 palčni kombinirani instrument z analognimi števci je serijski, dokupiti pa je mogoče digitalne merilnike na zaslonu z diagonalo 12,5 palca. Srednji zaslon je serijsko občutljiv na dotik in je lahko 7- ali 10,25-palčni, na voljo pa je tudi 64 barv ambientalne osvetlitve. Nov je tudi vmesnik MBUX z glasovnim upravljanjem "Hey Mercedes" in upravljanjem s kretnjami ter delujočimi online storitvami. Navigacijska naprava je okrepljena z obogateno resničnostjo, sistem poskrbi tudi za voznikovo počutje, na ravni drugih modelov pa so tudi asistenčni sistemi. Novost je predvsem asistent za vleko, ki voznikom pomaga pri manevriranju s prikolico.
Vstopni model je GLC 200d 4matic je mogoče kupiti za 49.140 evrov, GLC coupe pa bo dražji približno 5.000 evrov. Osnovni bencinski GLC 200 4matic stane 49.150 evrov. V začetku septembra pričakujejo dodatne različice, med njimi tudi priključno-hibridni GLC 300 e 4matic.