Pri Seatu bodo izdelali 799 primerkov leona cupre R, ki so mu v primerjavi z običajnim cupro še nekoliko dvignili moč. Dvolitrski bencinar zmore sedaj 228 kW (310 KM), kar je +7 kW (10 KM) več od že tako vse prej kot pohlevne cupre. Tako se je španski R izenačil z VW golfom R. Slednji je imel prej 221 kW (300 KM), a so mu pred nekaj meseci Nemci dvignili moč, da bi le ostal korak pred cupro. Enako močan je denimo tudi audi S3.
Za razliko od bratrancev pa je cupra R gnan le ob pomoči prednjih koles, kar je zaradi nižje mase lahko prednost na dirkališču. Za nadzor moči ima mehansko zaporo prednjega diferencala. Menjalnik je lahko ročni ali DSG, oba imata šest prestav, a v primeru dvojne sklopke moč "potone" nazaj na 221 kW.
Da bo R res nekaj posebnega ne glede na različico menjalnika, skrbijo dvobarvni detajli na zunanjosti, posebena platišča in modificiran izpušni sistem. Dodanega je kar nekaj karbona, ki znižuje maso, posebej prilagojena je tudi geometrija podvozja.
Seveda vse zanima, kaj zmore podivjani španec in ali je pripravljen znova ukrasti krono najhitrejšega serijskega avta na prednji pogon na progi v Nürburgringu, ki je trenutno v japonskih rokah. Vse te informacije bodo pri Seatu prihranili do prihodnjega tedna, ko se prične avtosalon v Frankfurtu.
dezurni@zurnal24.si