Seatovemu največjemu športnemu terencu očitno ne bo pomagalo dejstvo, da gre za avtomobil, ki je bil svoje čase pri kupcih zelo priljubljen. Njegove prodajne številke so se v zadnjem času precej zmanjšale, zato so se v Volkswagnovi skupini odločili, da ne bo dobil naslednika. K njegovi ukinitvi pa je gotovo botrovalo tudi dejstvo, da se pozornost skupine od Seata vse bolj pomika proti Cupri.
Tarraco je sicer španski avtomobil bolj ali manj le po imenu, saj ga Volkswagnova skupina izdeluje v Wolfsburgu, kjer si tekoče trakove deli s volkswagnom tiguanom. Tiguan je pred kratkim dobil sodobnega naslednika, ki pa so ga tarracu očitno odrekli.
Seatov veliki športni terenec je bil nekoč sicer precej priljubljen, v zadnjih letih pa mu je prodaja hitro padala. Če so jih še leta 2021 prodali 22.437, so jih lansko leto le še 12.453. Seatova računica se v tem primeru očitno ne izide. Vendar pa padca prodajnih številk kljub temu ni mogoče pripisati le upadu zanimanja ljudi za tarraca, ampak tudi dejstvu, da je Volkswagnova skupina v času krize pomanjkanja polprevodniških čipov dala prednost Cupri.
Pri Seatu ukinitve tarraca za zdaj še niso uradno objavili, zato še vedno lahko govorimo o predvidevanjih. Vendar pa so na vprašanje novinarja Newsweeka prejšnji teden odgovorili, da je trenutno tarraco še vedno v njihovi ponudbi, kaj se bo z njim zgodilo v prihodnosti, pa bodo objavili v primernem času.
Tarracovo usodo naj bi delil tudi sam Seat. Že nekaj časa se namreč govori, da naj bi znamko Seat ukinili na račun športne in električne znamke Cupra, ki Volkswagnovi skupini prinaša precej višje marže.
Škoda, Seati so dobri in ugodni. Napaka za moje pojme...