Oliver Blume bo odstopil z mesta izvršnega direktorja Porscheja, so sporočili iz proizvajalca športnih vozil s sedežem v Stuttgartu. Blume je obenem izvršni direktor Porschejeve krovne skupine Volkswagen, njegova dvojna vloga pa je bila v industriji, ki se sooča s številnimi težavami, pogosto tarča kritik, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Porschejevi nadzorniki so upravnemu odboru naročili, naj se z Blumejem dogovorijo o sporazumnem predčasnem odhodu s položaja, so sporočili iz proizvajalca, pri čemer po navedbah dpa niso pojasnili, kdaj natančno bo Blume odstopil. Na čelu Porscheja je od leta 2015, dvojno vlogo - poleg tega vodi še skupino Volkswagen - pa opravlja od leta 2022. Po pričakovanjih Blume sicer ostaja na čelu Volkswagna. V industriji so bili do Blumejeve dvojne vloge po poročanju dpa pogosto kritični, k odstopu z ene izmed funkcij so ga pozivali tudi vlagatelji in delničarji, ki so opozarjali na morebitno navzkrižje interesov.
Nov šef prihaja 1. januarja
S 1. januarja bo funkcijo izvršnega direktorja Porscheja nastopil Michael Leiters. Nemški mediji pišejo da je bil Blumejev najljubši kandidat. Leiters je med poznavalci panoge znano ime. 53-letni Nemec je bil skoraj tri leta, do aprila 2025, izvršni direktor McLarna. Med svojim delovanjem v Wokingu v Angliji je imel ključno vlogo pri razvoju konceptov vozil, razvojnih procesov in sodelovanja s partnerji. Pred tem je dolgo časa preživel pri Ferrariju. V Maranellu je osem let opravljal funkcijo glavnega tehnološkega direktorja (CTO). Tehnično znanje v kombinaciji s poslovno perspektivo je trenutno tudi tisto, kar išče Porsche.
Preden se je pridružil Ferrariju, je Leiters skupno 13 let preživel pri Porscheju. Začel je kot vodja projektov, nato pa več let delal kot pomočnik takratnega izvršnega direktorja Wendelina Wiedekinga. Nato je med drugim vodil projekt cayenne in bil vodja produktne linije.
Nazadnje se je Leiters pri McLarnu boril za vrnitev proizvajalca luksuznih športnih avtomobilov v dobičkonosnost. V intervjuju za Automotive News Europe, je Leiters o svoji strategiji za leto 2024 povedal: "Moramo biti na poti do dobičkonosnosti. Za to imamo dva načrta. Eden je samostojni načrt, v katerem ostajamo neodvisni brez tehnološkega partnerja in se osredotočamo na superšportne avtomobile kot našo osnovno dejavnost. Da pa bi uresničili svoj polni potencial, bi morali razširiti našo ponudbo izdelkov, da bi vključili nekaj bolj usmerjenega v življenjski slog."
Kaj ga čaka pri Porscheju?
Leiters je moral pri McLarnu pospešiti elektrifikacijo, uvesti novo smer oblikovanja, rešiti težave s programsko opremo, izkoristiti možnosti nove tovarne, stabilizirati prodajo in razmisliti o previdni širitvi ponudbe izdelkov – vse to so teme, po katerih je povpraševanje tudi pri Porscheju.
Nekaj gnilega je v teh nemških premium jajcih. Purš ni edini, ki mu gre slabo.
Bo treba v panamero in cayenna dat nazaj dizla…v macana pa bencin in fizla, pa bodo sle dtevilke nazaj gor skoz in krize vec nebo
Kot bi bosanc reku…porse ni dobr avto..k ce bi bil dobr bi jih blo na cesti vec..tko pa se vid da se neki slabo prodaja…ni ko golf 2!!