Prihod generacije X je leta 1999 napovedal X5, ki je postal prodajna uspešnica, saj so do danes prodali več kot 1,3 milijona primerkov, od tega pri nas od leta 2009 351 modelov.
Vse prevedeno v slovenščino
Oblikovno ga niso bistveno spreminjali, je pa novinec daljši, nižji in bolj aerodinamičen. Znotraj je prostornejši, linije so prečiščene, pridih luksuza je večji.
Zvišali so položaj sedenja, instrumentalna plošča s horizontalnimi linijami je nameščena nižje. Voznik informacije pridobiva na prostostoječem nadzornem prikazovalniku z 10,25-palčno diagonalo, na katerem so vsi ukazi prevedeni v slovenski jezik, upravlja pa ga prek osnovno vgrajenega operacijskega sistema iDrive, ki je dobil večji okrogli gumb. Prtljažnik – odpira se daljinsko – v osnovi meri 650 litrov (prej 620), s podiranjem klopi pa največ 1.870 litrov. Dodatno je mogoče dokupiti tretjo vrsto sedežev.
Tehnološko bolj napreden
Seznam novih tehnologij in inovacij obsega projektor head-up z barvnim prikazom na vetrobranskem steklu in novimi vsebinami, sistem za prepoznavanje ljudi in živali v temi, nov sistem za pomoč pri parkiranju z vzdolžnim in stranskim usmerjanjem s 360-stopinjskim prikazom, spletni dostop in dostop do socialnih omrežij, opremljen je z različnimi asistenčnimi sistemi, ki voznika opozarjajo na njegovo nepozornost med vožnjo ...
Podvozje za različne potrebe
Paketi. Vozno dinamiko prilagajamo s štirimi paketi. Comfort z zračno vzmeteno zadnjo osjo zagotavlja več udobja, dinamičnim voznikom je namenjen paket dynamics, tistim, ki bi imeli oboje, pa paket professional. Paket M omogoča bolj športno vožnjo in izrazito dinamičen videz. Pri vsakem paketu lahko voznik s serijskimi stikali prilagaja vozne lastnosti ter odzivnost motorja in menjalnika.
Prodaja pri nas se uradno začenja danes. Slovenskim voznikom sta na voljo dva bencinska agregata – šestvaljni xDrive35i z 225 kilovati moči (71.400 evrov) in osemvaljni xDrive50i z 330 kilovati (99.800 evrov) ter štirje dizli. Osnovni sDrive25d uvaja pogon na dve kolesi in štirivaljni agregat s 160 kilovati moči, ki po ceniku stane 59.900 evrov, štirikolesni pogon avtomobil podraži za 3.500 evrov. Cena za šestvaljni xDrive30d s 190 kilovati moči je 68 tisoč evrov, xDrive40d z 230 kilovati pa je 5.500 evrov dražji. Vrh ponudbe je šestvaljni M50d z 280 kilovati moči, ki stane 96.900 evrov.