2,0-litrski dizel skupaj z dvema decilitroma manj prostornine v primerjavi s 110- in 130-kilovatnima bratoma ponuja 93 kW moči. Za povprečne potrebe družine to povsem zadostuje, še posebej, ker je imelo testno vozilo le pet sedežev. Skok v ceni kar 4.200 evrov do motorne stopnice višje ob isti opremi je še dodaten razlog, da gre za zelo zanimivo izbiro.
Glavnina od 310 Nm navora na prva kolesa pride med 1.800 in 2.400 vrtljaji, kar ni posebej izstopajoč rezultat, k sreči pa turbo luknja ne traja dolgo. Med ne ravno posrečeno oblikovanimi oziroma preglednimi merilniki je tudi indikator prestavljanja, katerega puščici pa na potrebo po posegu po ročici šeststopenjskega menjalnika opozarjata razmeroma pozno. Poraba je odvisna od želja voznika, lahko se zlahka vrti okoli šestih litrov, priganjanje pa jo spravi tudi nad osem in pol. V primerjavi s konkurenti, kot so c-max, touran, scenic, mazda5 in drugi, se verso po kakovosti podvozja nedvomno uvršča v zgornjo polovico, saj dovoljuje zelo dinamično vožnjo skozi ovinke, hkrati pa prav družinsko udobno blaži krajše in daljše neravnine.
Kakšno pikro bi lahko rekli na položaj za volanom, ki je dostavniško nizko postavljen, stopalka sicer za mestno "plazenje" dobro odmerjene sklopke pa je postavljena preveč ven v primerjavi z ostalima dvema. Srčno bi si želeli, da bi bilo mogoče prek razmeroma skromnega vmesnika izključiti avtomatsko zaklepanje vrat, s čimer bi si prihranili marsikatero nestrpno besedo sopotnikov, ki morajo pri izstopu prednost vedno dati glavi družine ali pa čakati na njegov pritisk stikala za centralno odklepanje. Srednji paket opreme luna skupaj z dodatnim paketom style, ki doda 16-palčna lahka platišča in tempomat, je dobra kombinacija vsega potrebnega, kot so bluetooth, dvopodročna klimatska naprava, sredinski naslon ...
Po prostornosti in uporabnosti potniškega prostora verso spada v zlato povprečje, vsega je dovolj, ni pa nekih posebnih pozitivnih izstopanj. Glede prtljažnika je na trgu nekaj večjih in bolj uporabnih različic, pri slednjem mislimo predvsem na preveč izbuljene blatnike, ga pa je mogoče z vzdolžnim premikanjem druge klopi ustrezno širiti. Hvalimo tudi enostavno zlaganje v ravno dno.
Pod črto je bil testni verso ocenjen na 24.855 evrov, kar se postavlja ob bok že omenjenim konkurentom.
Podatki o vozilu: (Toyota verso 2.0 D-3D luna style)
Motor: 1.998 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 93 kW (126 KM) pri 3.600 vrtljajih na minuto
Navor: 310 Nm med 1.800 in 2.400 vrtljajih na minuto
Menjalnik: ročni, šeststopenjski
Poraba: 6,6 l/100 km, 146 gramov CO2
Zmogljivosti: 185 km/h, 11,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.440 x 1.790 x 1.620, medosna razdalja 2.780, prtljažnik (v litrih): 440
Cena: 23.300 € (osnovni), 24.885 € (testni)