Gre za zelo pomemben model za skupino Volkswagen. Kushaqa bodo namreč lansirali na hitro rastočem indijskem trgu vozil.
Z modelom kushaq Škoda začenja produktno ofenzivo v okviru projekta India 2.0. Uradna predstavitev novega modela bo 18. marca.
Škoda je za pokušino pripravila dve oblikovalski skici, ki bolj konkretno razkrivata, kakšen bo novi srednje veliki športni terenec. Dizajn izhaja iz videza konceptne študije škoda Vision IN. V tehničnem smislu kushaq temelji na platformi MQB-A0-IN, posebni različici prečne modularne platforme koncerna Volkswagen, ki jo je Škoda Auto izdelal posebej za indijski trg.
V okviru produktne ofenzive India 2.0 je to prvi od štirih modelov znamk Škoda in Volkswagen, ki jih bodo izdelovali lokalno v Indiji. Ta platforma je že prilagojena za nove, strožje indijske varnostne in emisijske predpise. Za nova vozila je načrtovana radikalna 95-odstotna lokalizacija, tehnični razvoj pa bo potekal v tehnološkem centru družbe Škoda Auto v Puneju.
Na prvi oblikovalski skici lahko prepoznamo poteze sprednjega dela novega modela, čigar ime izvira iz staroindijskega jezika sanskrt. V sanskrtu beseda 'kushak' pomeni kralj ali vladar. Izstopajo ostro začrtani, dvodelni sprednji žarometi, ki segajo do široke Škodine mreže hladilnika. Masivni sprednji odbijač s spodnjim ščitnikom poudarja atletsko podobo SUV-ja.
Na drugi skici je zadek, ki ima po pojasnitvi tovarne jasno strukturo, uokvirjata pa ga podaljšani usmernik zraka na strehi in robustni difuzor v zadnjem odbijaču. Zadnjim lučem kompaktnega SUV-ja dajejo pečat značilne Škodine kristalaste strukture in napis Škoda iz posamičnih črk na pokrovu prtljažnika.