Leta 2025 bo Chrysler praznoval 100 let od ustanovitve. Vendar je trenutno prodaja obupna. Povsem možno je, ne bo dočakal častitljivega jubileja.
Ameriški Chrysler, ki je svetu dal tako znane modele, kot so chrysler six, airflow, town & country, 300, windsor, imperial, new yorker, Le baron in voyager, je trenutno v veliki krizi.
Proizvajalec avtomobilov, ki bo leta 2025 praznoval 100. rojstni dan, trenutno proizvaja le dva modela - enoprostorca pacifica in zastarelo limuzino chrysler 300.
Že desetletje prodaja obupna
Čeprav je pacifica priljubljena, ne bo potegnila Chryslerja iz rdečih številk. Lani je proizvajalec avtomobilov kupcem dostavil le 126.971 vozil, kar predstavlja le 0,74-odstotni delež na domačem trgu v ZDA. Pred desetimi leti je bila letna bilanca 197.000 prodanih vozil, leta 2005 pa 649.000 registracij.
Chrysler zagotovo ni v dobri formi. Kot so ob združitvi koncernov PSA in Fiat Chrysler pisali specializirani tuji medij, lahko ameriško znamko doleti usoda Saaba ali umirajoče Lancie. Tradicija danes ne pomeni ničesar oziroma malo, v ospredju je zgolj kapital.
Postavlja se vprašanje, kaj bo z ameriško blagovno znamko po ustanovitvi novega koncerna Stellantis, ki združuje FCA (Fiat-Chyrsler) in francosko-nemški PSA.
Pod okriljem novega avtomobilskega giganta je štirinajst blagovnih znamk, vse pa bo težko ohraniti pri življenju. Navsezadnje ni skrivnost, da se danes nad Alfo Romeo zgrinjajo črni oblaki, ki se bo, če je novi kompaktni terenec tonale ne iztrga iz revščine, morda znašla na robu brezna.
www︎.︎Domeser︆.︆com - oddličen prrojekt za odrrasle, ki želijo najti partnerja za sseks