Začnimo pri Italijanih. Fiat 500 naslednje leto praznuje 70-ti rojstni dan. Fiatov šef Olivier Francois še ne žli dajati izjav, kdaj bo na voljo nova generacija malčka, težko pa je pričakovati, da že prihodnje leto, na okroglo obletnico, saj je bil kultni italijanski malček šele pred kratkim prenovljen. V prid mu gre tudi dobra prodaja v Evropi, zato bomo na novinca očitno še čakali.
Volkswagen se zgleduje po Tesli in Applu
Volkswagen želi pozornost iz dizlov, zaradi katerih jih že več kot leto dni močno boli glava, preusmerili na brezemisijska vozila. Električni i.d. koncept so, vsaj glede na velikanski plakat, ki stoji v Parizu, napovedali kot naslednika legendarnega hrošča in golfa. Volkswagnov šef Herbert Diess se je še enkrat več pokesal za grehe svojih predhonikov, a več pozornosti namenil elektriki. Tesla je vodilo, v naslednjem desetletju pa več kot očitno lahko pričakujemo bogato bero novih baterijskih modelov. Slovenci, pripravite prostor v garaži za polnjenje avtomobilov. VW pa se zgleduje tudi po Applu, vsaj kar se marketinga tiče. Iz električnih modelov želijo narediti „iPhone“ na kolesih, predvsem, kar zadeva željo po nakupu.
Pozabite na litre, prihajajo kilovatne ure
Pariz je močneje kot kdajkoli prej napovedal, da se bomo že čez desetletje bolj kot v litrih na kilometer pri porabi vozil pogovarjali v kilovatih. Mercedes-Benz je predstavil svojo prvo podznamko EQ in z njim konceptno električno vozilo. S tem so pokazali, da kljub ne preveč bleščeči prodaji EV vozil po svetu, že zdaj ne podcenjujejo tovrstnih vozil. Mercedesov šef marketinga Dr. Jens Thiemer je britanskim novinarjem dejal: „Po 130 letih se dirka začenja znova.“
Pri PSA Peugeot Citroënu so za naslednjih pet let najavili kar tri nove elektirčne avtomobile in dva priključna hibrida, pri Renaultu objubljajo, da so prav z zoejem, z novo, zmogljivejšo baterijo (oglašujejo ga z dosegom 400 kilometrov) naredili ključni moment, ko se pri električnih avtomobilih ne bomo več spraševali, ali bo baterija zadoščala za pot do cilja. Na Renaultovem prostoru se je omenjalo tudi to, da naj bi lastnikom zdajšnjih zoeijev omogočili nakup zmogljivejše baterije. Kako bodo to storili in koliko bo treba doplačati za podaljšan doseg, bo znano do konca leta.
Ampera-e iz Londona do Pariza brez lučke za rezervo
Medtem, ko pri VW obljubljajo revolucijo na področju baterijskih vozila, pa so pri Oplu predstavili povsem električno ampero-e, s katero so brez ustavljanja prevozili pot od Londona do salona v Parizu, pa še vedno je ostalo za 80 kilometrov energije v bateriji. Zdaj čakamo na ceno, ta ima pri prodajji električnih vozil veliko težo.
Toyote se vozijo športno
Vse ljubitelje avtošporta bo razveselila novica, da se Toyota po 17 letih vrača v svet relija. To je v Parizu najavil sam šef Toyote Aikido Toyoda, ki je bil glavni zaveznik nove usmeritve najbolje prodajane znamke na svetu pri kovanju novih modelov izdelanih na TNGA platformi. Ta je omogočila, da so novi modeli bolj agilni in po okusu evropskih kupcev, to pa želijo pokazati tudi z udejstvovanjem v svetovnem prvenstvu WRC in sicer z yarisom WRC. Toyoda pravi, da so spočiti in pripravljeni na dirkaške izzive, zanimivo pa je predvsem sponzorstvo Microsofta. Toyoda je med drugim dejal, da bo yaris WRC neke vrste eksperiment za razvoj avtonomnih vozil, saj bodo v reliju pridobivali podatke, ki bodo uporabni za samodejno vožnjo. Kdo bi si misli kaj takega?
V povezavi z TNGA platformo pri Toyoti največ stavijo na svoj novi športni terenec CH-R. Čeprav je bilo prvotno mišljeno, da bo na voljo tudi z dizelskim motorjem, je v Parizu odjeknilo, da so dizla prečrtali, vse karte pa stavili na hibridni pogon. Na voljo naj bi bila celo dva različno zmogljiva hibridna pogona.
Kakšen bo novi megane R.S?
Vroča novica pa prihaja tudi iz Renault Sporta. Njegov šef Patric Ratti je namignil, kakšen naj bi bil novi megane RS 275 Trophy R - zelo lahek, še bolj zmogljiv in predvsem še bolje vodljiv. „Avto bo presenetljivo hiter tudi za tiste, ki so navajeni dirkanja, hkrati pa bo obvladljiv tudi za tiste, ki so manj vešči tovrstnih avtomobilov,“ je namignil.
Kaj pa samodejna vozila? O njih ni bilo veliko govora, audi je predstavil svoj brezpilotni športni model, a je še vedno več vprašanj kot odgovorov. Ta zagotovo prihajajo, kdaj … pustimo času čas.
"VW pa se zgleduje tudi po Applu, vsaj kar se marketinga tiče. Iz električnih modelov želijo narediti „iPhone“ na kolesih, predvsem, kar zadeva željo po nakupu." Ta vlak so že zamudili... imenuje se Tesla ModelS. Tudi naslednji korak so že… ...prikaži več zamudili, saj se imenuje Tesla Model3. Verjetno bo boljša vzporednica v svetu mobilne telefonije Nokia... Apple in iPhone korelacija je že zasedena.
Vtičnico mam, o plači za tak avto lahko pa samo sanjam
a mora bit šuko vtičnica, al kr navadna iz prve slikce ?